خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس در جمع طلاب ولنگاری و حرمت شکنی درسالروز شهادت حضرت زهرا(س) توسط تور کویرنوردی در کویر سه قلعه را محکوم کرد وگفت: چه کسی می خواهد جوابگوی این حرمت شکنی ها باشد روحانیون باید درمقابل این مسائل واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۲۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان فردوس در مراسم گردهمایی طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه فردوس به مناسبت اولین سالگرد ارتحال واعظ طبسی عنوان کرد: آیت الله واعظ طبسی  از جمله علمایی است  که توانست با علم وتقوا و مبارزه در مقابل دشمن از اول انقلاب تا به اکنون بایستد و دچارهیچ گونه انحرافی نشود.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه گفت: بسیاری ازکسانی که ادعای عالمیت داشته اند چون ایمان برمبنای تقوا و عبادت نبوده است لطمه هایی بسیاری را به انقلاب و نظام زده اند.

وی تاکید کرد: آیت الله واعظ طبسی از نظر مبارزاتی و علم حرف اول را می زد و رهبری به ایشان علاقه خاصی داشت به گونه ای که در پیام تسلیت خود از عنوان از دست دادن برادری دلسوز استفاده کردند.

امام جمعه شهرستان فردوس افزود : یک عالم در زمان فتنه باید به صحنه بیاید و مبارزه کند چرا که عالم است که با علم خود باید مردم را در زمان فتنه از دوراهی به راه راست بکشانند.

بابایی گفت:نقش علما در طول تاریخ مانند میرزای شیرازی، آیت الله مدرس، شیخ فضل الله نوری و نواب صفوی وآیت اللخ بهشتی دارای فصل های مختلف شامل مبارزه با استکبارو ... است.

وی تاریخ زندگی آیت الله طبسی را تاریخی پر افتخار دانست و گفت: آیت الله واعظ طبسی چون در راه امام و انقلاب باقی ماند بسیار ترورشخصیت شد این در حالی است که زندگی او سراسرافتخار بود.

محکوم کردن حرمت شکنی تور کویرنوردی در کویر سه قلعه

امام جمعه شهرستان فردوس با اشاره به سخنان برخی از مسئولان و وجود بدعت های در استان گفت: روحانیون درمسائل استانی باید همدل و متحد باشند و با این بدعت ها با دادن یک بیانیه مخالفت خود را عنوان کنند چرا عنوان کردن این سخنان از زبان مقام عالی استان که باید طرفدار حق و اسلام باشد صحیح نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در جمع طلاب ولنگاری و حرمت شکنی درسالروز شهادت حضرت زهرا(س) توسط تور کویرنوردی در کویر سه قلعه را محکوم کرد وگفت: چه کسی می خواهد جوابگوی این حرمت شکنی ها باشد روحانیون باید درمقابل این مسائل واکنش نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها