بیش از ۳۲ میلیارد ریال برای ارائه خدمات مختلف به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در هفته احسان و نیکوکاری هزینه می شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۱۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
مدیرکل و کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و جانفشانی آنان است گفت: امیدواریم بتوانیم در همه ی زمینه ها راه شهدا را ادامه دهیم.
فرید محبی ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری افزود: تأسیس کمیته امداد به دستور امام راحل نقطه عطفی برای محرومان و نیازمندان بود و این نهاد در سال ۵۷ کار خود را برای رسیدگی به محرومان آغاز کرد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد اینک پس از چند سال خدمات و تلاش صادقانه به اقشار نیازمند راه های بسیاری را برای بهبود و نوآوری خدمات پیموده و هر روز به افتخارات این نهاد افزوده می شود و این مرهون پیگیری و دلسوزی امدادگران فداکار بوده است ادامه داد: امید است با تعامل و همدلی بتوانیم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه و نقش کمیته امداد در رسیدگی به امور محرومان موفق باشیم.
مدیرکل کمیته امداد استان به برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۲ میلیارد ریال برای ارائه خدمات مختلف به مددجویان از جمله اشتغالزایی، مسکن و جهیزیه در هفته احسان و نیکوکاری هزینه می شود.
محبی افزود:بهره برداری از ۹۰ واحد مسکن مددجویی شامل ۵۹ واحد روستایی و ۳۱ واحد برای مددجویان شهری با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال یکی از برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۵۴ طرح اشتغالزا با هزینه بیش از ۲۹۵ میلیارد ریال برای مددجویان اجرا شده است گفت: در همین زمینه ۸۰ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری به بهره برداری می رسد.
محبی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و افزود: در این زمینه در هفته احسان و نیکوکاری ۳۴ نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان لنده با اعتبار ۲۶۸ میلیون ریال به کربلای معلی اعزام می شوند.
وی دیگر برنامه کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری را اهداء جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت عنوان کرد و ادامه داد: ۱۷۸زوج جوان با کمک هزینه ازدواج سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در این هفته زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت:جشن نیکوکاری روز چهارشنبه ۱۸ اسفند با به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در مدارس استان آغاز و این جشن روز پنج شنبه ۱۹ اسفند در پایگاه های کمیته امداد و جمعه ۲۰ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه ادامه دارد.
ارسال نظرات