اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه در مراسمی از خانواده بهادران ( که اعضای بدن فرزند دانش آموز خود را اهدا کرده بودند) قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۹۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
درآئینی با حضور اهالی روستای تنگ هیگون،معلمان مجتمع های آموزشی شهید حکیم پور و دانش آموزان که در مسجد این روستا برگزار شد به پاس اقدام ارزشمند و خیرخواهانه خانواده بهادران در اهدا اعضای بدن آیدا بهادران دانش آموز پایه هشتم این مدرسه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش دهدشت تقدیر شد.
در این آئین مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به فرموده قرآن کریم انسانها مورد آزمایش قرار می گیرند ومراتب این امتحان متفاوت و از مهمترین آنها گرفتن جان و وارد شدن مصیبت است وخانواده محترم بهادران آزمون بزرگی را در ایام فاطمیه گذرانید.
هادی زارع پور با بیان اینکه با ایجاد فرصت و بخشیدن ادامه زندگی به دیگران این خانواده محترم در این آزمون سربلند بیرون آمدند افزود: قرآن به اهل صبر بشارت داده و امیدواریم خانواده و معلمان و همکلاسان با صبر این مصیبت را تحمل کنند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: مرگ از قوانین گریز ناپذیر عالم وجود است و خیلی ها این مرگ را زیبا ملاقات می کنند و آیدا بهادران جزء این دسته است.
وی گفت:هم اکنون افرادی که با 6عضو آیدا بهادران فرصت ادامه زندگی یافتند این برکت را مدیون لطف خداوند وخانواده بهادران می دانند.
در این آئین رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه هم گفت: کار ارزشمند خانواده بهادران معامله با خدا و بخشی از فریضیه امر به معروف است.
لطف الله فروزان افزود: دانش آموز آیدا بهادران به اظهار همکاران بزرگوارم از دانش آموزان بسیار خوب و وزین مدرسه بودکه با این اقدام ارزشمند خانواده محترمشان با زیبا رفتن برای همیشه ماندگار شد.
وی گفت: هدف برنامه امروز عرض تسلیت به خانواده و بستگان مرحوم  وتقدیر از اقدام خیرخواهانه آنهاست.
در این آئین فریبرز بهادران از خانواده مرحوم آیدا بهادران گفت:اولین لحظات وقوع حادثه و اهداء عضو و اجرای مراسم اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش وپرورش کهگیلویه نهایت همراهی و همکاری را داشتند.
وی گفت:صمیمانه از حضور و همدلی و برنامه تقدیر از سوی آقای هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان،آقای سیدلطف الله فروزان مدیرآموزش وپرورش کهگیلویه،مجتمع شهید حکیم پور،همچنین صدا وسیمای استان و اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان تشکر وقدردانی می کنیم.
در این آئین از سوی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد وآموزش وپرورش دهدشت از خانواده مرحوم بهادران تقدیر شد.
ارسال نظرات