فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

عده ای پیاده نظام طراحان شبکه های مجازی، در درون نظام نیز در مسیر دشمن حرکت می کنند

خبرگزاری بسیج: همایش بزرگ قهرمانان تاریخ ساز به مناسبت روز بسیج جامعه زنان با حضور بسیجیان استان تهران در حسینیه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۸۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این همایش، گفت: در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس سختی های بسیاری داشتیم اما توطئه هایی که امروز وجود دارد به مراتب سخت تر و پیچیده تر از آنهاست.

سردار علی نصیری با بیان اینکه زنان کشورمان به برکت جامعه اسلامی و خون شهدا به هویت حقیقی خود دست یافته اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح منطقه ای و جهانی منشأ تغییر و تحولات بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب به راحتی به دست نیامده و سختی های بسیاری به همراه داشته است اما توطئه هایی که امروز وجود دارد به مراتب سخت تر و پیچیده تر از آنهاست.

نصیری گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی جان خود را در راه دفاع از وطن، فدا کردند اما آسیبی که امروز جوانان را تهدید می کند آسیب جسمی نیست و افکار جوانان را تحت الشعاع قرار می دهد.

فرمانده  سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) ادامه داد: در انقلاب اسلامی یک تحول فکری و معنوی ایجاد شد که قرار است زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد.

نصیری با بیان اینکه اندیشه با تفنگ و اسلحه از بین نمی رود، اظهار داشت: در جنگ سرد، رزمنده حاضر بود از همه هستی، زندگی و جان خود بگذرد تا آسیبی به کشور نرسد به همین منظور دشمنان که توان مقابله با این ارده را نداشتند، اقدام به جنگ فرهنگی کرده اند.

وی افزود: در جنگ نرم که خطرناک ترین طرح دشمن است برخلاف جنگ سرد، جسم هیچ آسیبی نمی بیند چرا که تفکر و اندیشه ما را هدف قرار داده اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به گسترش شبکه های مجازی گفت: امروز در فضایی زندگی می کنیم که غربی ها ترسیم کرده اند و چرا که این فضای مجازی مانند خوره به زندگی ما افتاده و بخش زیادی از وقت ما را به خود اختصاص داده است.

نصیری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت نفوذ، اظهار داشت: امروز پیاده نظام طراحان این شبکه ها فقط در خارج از کشور نیست بلکه در درون نظام نیز عده ای در مسیر دشمن حرکت می کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار