خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در آستانه سال جدید از برپایی نمایشگاه صنایع دستی شهرری در محل کاروانسرای شاه عباسی برای پنجمین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۸۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی با بیان اینکه هر ساله همزمان با ایام نوروز فعالیت های ویژه ای تدارک دیده می شود تا منطقه 20 به عنوان یک منطقه تاریخی بیش از پیش به مسافران نوروزی شناخته شود، گفت: برای پنجمین سال متوالی، نمایشگاه صنایع دستی شهرری در محل کاروانسرای شاه عباسی برپا شده است تا شهروندان با هنرمندی های کارآفرینان این منطقه آشنا شوند.

شهردار منطقه 20 به مشارکت اداره میراث فرهنگی شهرری در برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: به منظور ترویج گردشگری و معرفی آثار تاریخی شهرری، ویژه برنامه های مشترک دیگری نیز تدارک دیده شده است تا با هم افزایی نهادهای متولی، بهترین خدمات به مسافران ارائه شود.

بر اساس این گزارش پنجمین نمایشگاه صنایع دستی شهرری در محل کاروانسرای شاه عباسی واقع در خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با 27 غرفه گلیم، مینا، سفال، تراش روی سنگ، سراجی چرم، ترمه، مشبک چوب و ...از ساعت 10 صبح تا 22 هر روز پذیرای علاقه مندان است و این نمایشگاه تا 12 فروردین همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات