پرسپولیس با شکست نفت تهران فاصله‌اش را در صدر جدول با تعقیب کنندگان خود بیشتر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۷۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. سروش رفیعی در دقیقه 57 و مهدی طارمی در دقیقه 87 برای شاگردان برانکو گلزنی کردند.

ترکیب نفت تهران: نادر صفرزایی، ایگور پراهیچ، احمد آل‌نعمه، رضا علیاری، علیرضا عزتی، اکبر صادقی، آندرانیک تیموریان، فرید محمدی‌زاده، ایمان مبعلی، محمد قاضی و ارسلان مطهری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، شهاب کرمی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، سامان نریمان‌جهان، علی علیپور و مهدی طارمی.

نیمه اول
دقیقه 4: پاس بلند محسن مسلمان و تک به تک شدن علی علیپور با نادر صفرزایی، این دروازه‌بان جوان را مجبور کرد که از محوطه جریمه خارج شود. او به دلیل دور کردن توپ با دست به صورت مستقیم اخراج شد تا نفت خیلی زود 10 نفره شود.

دقیقه 7: شهاب عادلی جای ایمان مبعلی را در ترکیب نفت گرفت تا جای خالی دروازه‌بان اخراج شده نفتی‌ها به این شکل پر شود.

دقیقه 8: سروش رفیعی ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها را به شکلی خطرناک به سمت دروازه نفت زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: اکبر صادقی به دلیل خطا روی علی علیپور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 41: ارسلان مطهری نظم خط دفاعی پرسپولیس را به‌هم ریخت، اما ضربه نهایی او دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 43: روی ارسال سیدجلال حسینی، علی علیپور با ضربه سر قصد باز کردن دروازه نفت را داشت که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 1+45: فرشاد احمدزاده به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 49: روی یک ضربه کرنر و توپ برگشتی که به نریمان‌جهان رسیده بود برای این بازیکن موقعیت شوتزنی ایجاد کرد که البته ضربه او پس از برخورد با بازیکنان نفت به کرنر دیگری تبدیل شد.

دقیقه 51: ارسال خوب محرمی به محوطه جریمه نفت به فرشاد احمدزاده رسید که شوت این بازیکن نه از کنار دروازه، بلکه به صورت عرضی به اوت دستی برای نفت تبدیل شد.

دقیقه 54: صادق محرمی ارسال زمینی و خطرناکی به دهانه دروازه نفت داشت که هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس بهره‌ای از این توپ نبردند.

دقیقه 57: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیسی‌ها از سمت چپ روی یک کار تمرین شده از سوی سروش رفیعی و محسن مسلمان تبدیل به گل شد. رفیعی با فرار به پشت محوطه و پاسی که از مسلمان دریافت کرد، با ضربه‌ای محکم توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 64: پرتاب اوت بلند نفتی‌ها از سوی آندرانیک تیموریان به محوطه جریمه پرسپولیس رسید که ضربه پراهیچ از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 66: صادق محرمی پس از ورود به محوطه جریمه نفت تهران ضربه خود را به قصد باز کردن دروازه حریف شلیک کرد که عادلی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه 67: میلاد فخرالدینی جای فرید محمدی‌زاده را در ترکیب نفت گرفت.

دقیقه 70: احسان علوان‌زاده جانشین سامان نریمان جهان در ترکیب پرسپولیس شد.

دقیقه 72: ارسلان مطهری جای خود را به سجاد شهباززاده داد.

دقیقه 75: علوان‌زاده از سمت چپ به خط دفاعی نفت نفوذ کرد که پاس رو به عقب او را علیپور هدر داد و توپ با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 77: پاس مهدی طارمی به علیپور داخل محوطه جریمه موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت خلق کرد که ضربه علیپور راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 80: علیپور به روند خراب کردن موقعیت‌ها ادامه داد و این بار هم توپ خوبی که نصیبش شده بود با ضربه‌ای بد به بیرون زد.

دقیقه 82: مهدی طارمی پاسی را به سروش رفیعی داد که ضربه بغل پای او در اختیار دروازه‌بان نفت قرار گرفت.

دقیقه 87: طارمی پس از نفوذ به محوطه جریمه نفت و عبور از فحرالدینی با یک ضربه بغل پا گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 90: محمد قاضی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+90: حمیدرضا طاهرخانی جای محسن مسلمان را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

دقیقه 3+90: رضا کرملاچعب جانشین مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس شد.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس با این پیروزی 53 امتیازی شد و فاصله خود را با تراکتورسازی که در رتبه دوم جدول است به 8 امتیاز رساند.
ارسال نظرات