فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: طرح نذر کتاب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۶۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛ حمید ملک‌پور در نشست نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اظهار کرد: به منظور افزایش سرانه مطالعه و کتب کتابخانه‌های عمومی طرح نذر کتاب در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نذر کتاب از 21 تا 26 اسفندماه سال جاری به مدت یک‌هفته اجرا می‌شود ادامه داد: دانش‌آموزان و افرادی که کتاب اضافه در منزل دارند می‌توانند آن‌ها را به کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان شهرکرد تحویل دهند.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ادارات و حتی مراکز درمانی باید فضاهایی را به منظور تعبیه قفسه‌های کتاب در نظر بگیرند تا ارباب رجوع در زمان انتظار به مطالعه بپردازد.

ملک‌پور افزود: مسؤولین ناحیه یک و دو آموزش و پرورش برای ایام تعطیلات نوروز مکانی را به عنوان قرائت‌خانه در نظر بگیرند که دانش‌آموزان در این ایام نیز بتوانند به مطالعه بپردازند.

وی اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز شهرداران و مسؤولین ادارات شهرستان فضاسازی مناسبی در سطح شهر به منظور افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام دهند.

فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از اتفاقاتی مانند حادثه پلاسکو تمام کتابخانه‌های شهرستان از لحاظ تجهیزات اطفاء حریق بازرسی می‌شوند.

در پایان نشست فرماندارشهرستان شهرکرد به منظور ترویج نذر کتاب، تعدادی کتاب از طرف فرمانداری این شهرستان به نهاد کتابخانه‌های عمومی اهداء کرد

ارسال نظرات