خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: به فضل الهی و در سایه تلاش نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان، ایران بی نظیرترین امنیت هوایی را در منطقه دارد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۴۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار محمد تقی اوصانلو در مراسم بزرگداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که به میزبانی دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد اظهار داشت: ایران از لحاظ امنیت هوایی و زمینی دارای بهترین رتبه در دنیاست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: این امنیت در سایه خون شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدایی که برای امنیت داخل کشور به شهادت می‌رسند به دست آمده است.

وی تصریح کرد: روزانه بیشتر از 1200 هواپیمای کشورهای اروپایی فقط از روی آسمان شهر ارومیه رد می‌شوند که این مهم نشانگر امنیت هوایی ایران است.

اوصانلو افزود: کشورهای غربی و دشمنان ایران سعی داشتند با ابزار داعش در ایران نیز ایجاد ناامنی کنند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام، این کار عملی نشد و الان ایران امن‌ترین کشور دنیاست و اتفاقاً دشمنان کشورمان در نا امنی به سر می‌برند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: نباید به شهیدان با دیدگاه سیاسی و محافظه‌کارانه نگاه شود، شهیدان بدون هیچ ادعایی جان خود را برای کشور، مردم و اسلام دادند بنابراین کسی از خون شهیدان به نفع خود استفاده نکند چرا که فردای قیامت پاسخگوی این شهدا خواهد بود.

وی با اشاره به خاطره یک فرمانده لبنانی درباره شهدای مدافع حرم ایران اظهار داشت: وی نقل می‌کرد در جنگ سوریه وقتی یکی از افراد ایرانی شهید می‌شد نفر بعدی از روی شهید رد می‌شد تا کار نیمه تمام هم رزمش را تمام کند که در 18 سال خدمت خود در منطقه و حتی جنگ با اسراییل این چنین صحنه‌هایی مشاهده نکردم.

ارسال نظرات