خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همراهی با کاروان‌های راهیان نور یکی از کارهای نیک است که ما را با رشادت‌های ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس آشنا می‌سازد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۴۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غزبی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ارومیه اظهار داشت: روزهای پایانی سال را پشت سر می‌گذاریم و چه شایسته است در مسافرت‌های نوروزی قبل و بعد از آن در مسافرت‌های خود تجدید نظر کنیم و مسافرت به مناطق جنگی و عملیاتی دوران دفاع مقدس را در رأس آن‌ها قرار دهیم.

وی افزود: همراهی با کاروان‌های راهیان نور یکی از کارهای نیک است که ما را با رشادت‌های ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌سازد و دین اسلام نیز به این امر ما را دعوت کرده است تا بیش از پیش در فضای معنوی قرار گیریم و نشانه‌های خداوند متعال را مشاهده کنیم و به عمق آفرینش پی ببریم.

قریشی تصریح کرد: مسافرت به کشورهای اروپایی که دین و فرهنگمان بسیار با هم تفاوت دارد کار پسندیده‌ای نیست و در بسیاری از موارد سبب فسق و فجور و در نهایت سستی ایمان و دین مردم می‌شود و در این میان عده‌ای از مسئولان این موضوع را رعایت نمی‌کنند و باید آنان را هم مورد نصیحت قرار دهیم چرا که مردم از مسئولان پیروی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رجزخوانی ترامپ و دولت آمریکا در مورد بمب اتم یک موضوع نو نیست و از چندین سال پیش این موضوع وجود داشت و وسیله‌ای برای تهدید ملت ایران است و در این میان بر ما وظیفه است تا همانند گذشته مقاوم بر روی پای خود بایستیم و از دین، مال، میهن و ناموس خود دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دفاع از خود در دین اسلام بر ما توصیه شده است و اگر در مسیر الهی گام برداریم و از آنان دوری کنیم وعده پیروزی بر ما داده شده است و اطاعت نکردن از دستورات الهی و آموزه‌های دینی در نتیجه سبب عقوبت الهی می‌شود.

وی بیان کرد: اگر از معصیت‌های الهی دوری کنیم خداوند درهای رحمت را بر روی ما می‌گشاید و سبب افزایش برکت زندگی مردم می‌شود و در این میان عده‌ای دور از دین و ایمان وجود دارند که آموزه‌های دینی را به تمسخر می‌گیرند و روایات در مورد دوری از معصیت که سبب افزایش برکات الهی می‌شود را در فضای مجازی و بین مردم به سخره می‌گیرند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: اگر عده‌ای نسبت به آیات الهی کافر شوند نباید آنان را همراهی کرد و موضوعات ایراد شده توسط آنان را بی اهمیت تلقی کنیم و اگر غیر این موضوع صورت گیرد همانند آنان هستیم و در نهایت این افراد دچار عذاب الهی و آتش جهنم می‌شوند.

ارسال نظرات