عضو شورای شهر اراک:

حضور حداکثری در انتخابات پاسخی کوبنده به دشمنان خواهد بود

عضو شورای شهر اراک گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به مردم دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران مانند گذشته دوستدار نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۲۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اشرف بهادری ظهر امروز در جلسه ارتقا طرح امنیت انتخابات با اشاره به اینکه هر کسی باید وظایف خود را در انتخابات به درستی درک و به آن عمل کند، گفت: کسانى که وارد عرصه‌ انتخابات می‌شوند، باید یک تقیداتى، تعهداتى داشته باشند.

وی افزود: همه مسئولین باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیرند تا انتخابات پیش‌رو را با آرامش و بدون استرس پشت سر بگذاریم چراکه انتخابات یک امر مهم ملی است که می طلبد بیش از این‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد و بایستی از فتنه های سال قبل عبرت بگیریم و این انتخابات را باشکوه‌تر از سال های قبل برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان وظیفه مهمی برای ایجاد و برگزاری انتخاباتی پرشور بر عهده دارند، تصریح کرد: همراهی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است.

عضو شورای شهر اراک با بیان اینکه امروز حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به مردم دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران مانند گذشته دوستدار نظام و انقلاب هستند.

عضو شورای شهر اراک برگزاری انتخاباتی باشکوه را هدف همه مسئولین دانست و تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا مردم با آرامش خاطر در پای صندوق های رأی حضور یافته و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی تقویت مولفه های امنیتی را از جمله اثرات انتخابات دانست و تصریح کرد: قطعاً حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی بسیاری از نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

بخشدار اراک نیز در این جلسه گفت: برای سخنرانی انتخاباتی خوب است که از ظرفیت‌های داخل استفاده کنیم چراکه آنها بهتر مشکلات این استان آشنا هستند و درد و دل آن را می دادند.

علیرضا حاج‌علی‌بیگی ادامه داد: ممکن است افرادی که به شهر ما می آیند با دیدهای مختلف و فرهنگ مختلف باشند که خود باعث التهابات و مشکلاتی در استان می شود.

وی ادامه داد: ما باید برای انتخابات بسترسازی کنیم تا مردم با آگاهی کامل پای صندوق رای بیایند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بخشدار اراک گفت: کاندیداها باید به تاب آوری بپردازند که اگر آخر انتخابات یکی از گروه‌ها آرای بیشتری را کسب کرد، احساس شکست نکنند و علیه آن کاندیدا جبهه گیری نکنند، امیدواریم که این انتخابات مانند دیگر عرصه ها شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار