معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اراک:

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سبب اقتدار نظام می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اراک گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سبب اقتدار نظام می‌شود لذا بایستی تلاش شود تا از تجربه‌های انتخابات گذشته به‌درستی استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۲۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا زارعی ظهر امروز در جلسه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امیدواریم با فراهم‌سازی و تمهید شرایط و همه مقدمات لازم برای برگزاری قانونی و هر چه شایسته‌تر و باشکوه‌تر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی افزود: همراهی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است، هم چنین باید در این انتخابات مسئولان و دست اندرکاران حافظ و امانتدار رأی مردم باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اراک با اشاره به شرایط فعلی کشور و همچنین تحولات منطقه گفت: برای اقتدار بیش از پیش کشور در دنیا و منطقه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ضروری است و لذا باید همه مسئولان زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در ایران باشند.

زارعی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: تاکنون تجربه‌های خوبی از انتخابات داشته‌ایم؛ حضور پرشور مردم در انتخابات سبب اقتدار جامعه اسلامی می‌شود پس باید تلاش کنیم تا از تجربه‌های انتخابات گذشته به‌درستی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در انتخابات در گزینش افراد کمال دقت را داشته باشیم و افرادی را که به فکر عزت ایران و تداوم انقلاب هستند انتخاب کنیم، همچنین رعایت مسائل اخلاقی و دینی در تبلیغات امری است که باید کاندیداها آن را رعایت کند.

زارعی امنیت عمومی و روانی جامعه و نیز امنیت محیط انتخابات را بسترساز برگزاری انتخابات سالم و بانشاط برشمرد و تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران انتخابات باید با اقدامات لازم و به موقع و رصد اخبار و اطلاعات و به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و تجهیزات مورد نیاز، فضای سالم و بانشاط انتخاباتی را برای برگزاری باشکوه انتخابات و با حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اراک خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های دولتی باید مشارکت حداکثری در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد مهم ملی را داشته باشند.

وی ادامه داد: باید بر اساس تقویم زمان‌بندی شده برنامه‌ریزی لازم برای انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی در بازه‌های زمانی تعیین شده، انجام شود و زمان دقیق قطعی شده برای داوطلبان از 30 اسفند تا 6 فروردین است که افراد می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

زارعی با اشاره به مقدمات قانونی صدور گواهی عدم سوء پیشینه داوطلبان انتخابات شوراها، گفت:‌ ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط متقاضیان ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم است. فردی که از تاریخ گواهی سو پیشینه خود 30 روز میگذرد آن گواهی باطل شده است و باید دوباره اقدام به دریافت گواهی سو پیشنه کند.

کاندیداها در جهت وعده‌های شدنی شعار دهند تا حقوق شهروندی و امنیت و اعتماد آنها حفظ شود و دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی درست و مدون امنیت را به وجود آوردند و سبب دو قطبی بودن اعضا کاندید نشوند، همه دریک راستا حرکت کنند از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار