خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان خبر داد

راه‌یابی 43 نفر از دانشگاه پیام نور استان همدان به مسابقات قرآن کشوری

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه در مرحله اول مسابقات 430 نفر شرکت کردند، گفت: از این تعداد، 43 نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۱۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صفی‌اله صفایی در مراسم تجلیل از متسابقین قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان همدان رسالت اصلی دانشگاه پیام نور را آموزش عنوان کرد و اظهار داشت: با این حال در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی دردانشگاه صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی افزود: این مسابقات در سه سطح، مراکز و واحدهای دانشگاهی سطح استان و در سطح کشوری و ملی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه در مرحله اول مسابقات 430 نفر شرکت کردند، ابراز داشت : برای دانشگاهی با 16 هزار دانشجو این رقم بسیار خوشایندی است.

وی با بیان اینکه از تعداد 430 نفر، 43 نفر به مسابقات کشوری راه یافتند، عنوان کرد: این مسابقات در 10 رشته حفظ کل قرآن، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، قرائت و تدبیر، دعا و مناجات، آئین سخنوری، تواشیح و اذان برگزار شد.

صفایی از کسب رتبه نخست گروه تواشیح دانشگاه پیام نور همدان در مسابقات قرآنی در استان قزوین خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه برگزیدگان به مسابقات ملی معرفی و به آن راه یافتند که این افتخار بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان در حوزه سنجش نمایشنامه نویسی حائز رتبه دوم کشوری شد، تصریح کرد: در سنجش آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان یادآور شد: این رتبه ها به فضل خداوند بود و امیداواریم روز به روز شاهد موفقیت دانشجویان در عرصه‌های قرآنی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات