خبرهای داغ:
اردوی پیاده روی و کوهپیمایی کارکنان یگان حفاظت شخصیت ها به طرف کوه خضر نبی(ع) در قالب فعالیت گروه های صادقین و ناصرین این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۰۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
پیاده روی و کوهپیمایی کارکنان یگان حفاظت شخصیت های سپاه استان قم

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این اردوی پیاده روی کارکنان یگان حفاظت شخصیت ها با حضور در کنار قبور شهدای گمنام  کوه خضر نبی(ع) و قرائت فاتحه در مسجد کوه خضر حضور یافتند و با قرائت حدیث شریف کساء و بعد از آن  با سیره و روش زندگی فاطمی با سخنرانی حجت السلام ثابتی مقدم آشنا شدند.

حجت الاسلام ثابتی مقدم با بیان تاریخچه زندگانی کوتاه حضرت زهرا(س) گفت: ما نباید همیشه زندگی ساده حضرت زهرا(س) و ساده زیستی او را در نظر بگیریم بلکه باید جنبه عاطفی و روابط او با فرزندان و همسرش را نیز مثال  بزنیم. ما باید در ایام فاطمیه ضمن عزاداری از زندگی عاطفی حضرت زهرا(س) نیز نکات کلیدی را جهت استفاده در زندگی شخصیمان بیاموزیم.

مدیر مناسبت های حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به خطبه حضرت زهرا(س) اظهار داشت این خطبه یک خطبه ساسی است که در آن حضرت برای حفظ کیان ولایت و دفاع از دین مبین اسلام ایراد نمود. اگر ما به سیره اهل بیت(ع) عمل نموده بودیم زندگیمان بهتر بود و هر روز مسیر رشد معنوی را طی می کردیم. ما ضمن خودسازی باید مانند حضرت زهرا(س) عالمانه از ولایت دفاع نماییم و مانند او در عرصه های اجتماعی حضور داشته باشیم و روشنگری نماییم و برای اینکه به زندگی فاطمی نزدیک گردیم باید طبق فرمایش ایشان از غیبت دوری نماییم، نسبت به افراد مثبت نگر باشیم و با مردم باگذشت رفتار نماییم.

یادآور می شود این مراسم به همت معاونت تربیت و آموزش یگان برگزار شد.   

ارسال نظرات