نشست خبری/ سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به «بسیج»:

پرونده بورسیه ها در قوه قضائیه همچنان مفتوح است

اژه ای گفت:ریاست قوه قضاییه به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند و ایشان اجازه دادند که در پرونده بورسیه هاکسانی که ادعایی دارند دردیوان عدالت اداری به ادعایشان رسیدگی شود و این پرونده درقوه قضاییه همچنان مفتوح است.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۰۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز در پاسخ به بسیج در رابطه با اظهارات وزیر علوم که گفته بود پرونده بورسیه ها بسته شده است در حالی که امام خامنه ای در این پرونده از وقوع ظلم انتقاد کرده بودند گفت: در این پرونده دو بحث مطرح است؛ یکی بحث تعیین تکلیف وزارت علوم و دیگری ظلمی است که به دانشجویان بورسیه رسیده است.

وی افزود: افراد معدودی از دانشجویان بورسیه شکایت کرده اند و پرونده آنها دنبال می شود که آیا از ناحیه فرد یا افرادی ظلمی صورت گرفته است یا خیر.

اژه ای خاطرنشان کرد: از دیوان عدالت اداری سوال کردیم که اگر دانشجوی بورسیه ای بگوید به بنده ظلم نشده است اما حق من ضایع شده است با مکانیزمی که قبلا عرض کرده ام در دیوان عدالت اداری پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: ریاست محترم قوه قضاییه به خاطر همین پرونده بورسیه ها به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند و حضرت آقا اجازه دادند که درباره این پرونده کسانی که ادعایی دارند در دیوان عدالت اداری طبق یک مکانیزم خاصی به ادعایشان رسیدگی شود و این پرونده در قوه قضاییه همچنان مفتوح است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار