خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: موتور متحرک هر کشور در داخل همان کشور است و نباید برای دستیابی به پیشرفت نگاهمان به دیگر کشورها باشد.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۰۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون شعار سال و روند توسعه اقتصاد مقاومتی در یک سال اخیر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درایت و آگاهی شعار سال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان نمودند که بسیار نامگذاری شایسته‌ای بود و با استقبال خوبی همراه شد.

وی تصریح کرد: اگر ما واقعا شعار سال را سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دادیم امروز بسیاری از مشکلات را در حوزه اشتغال، صنعت و تولید نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولین تنها در حد بخشنامه به شعار سال توجه نمودند و اقدامات عملی چندانی را در این زمینه انجام ندادند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوینمطرح کرد: ما باید همچون دوران دفاع مقدس روی پای خودمان بایستیم و نگاهمان به منابع و توانایی‌های داخل کشورمان باشد.

حجت‌الاسلام مصطفایی نگاه به بیرون را عامل بسیاری از مشکلات عنوان کرد و گفت: موتور متحرک هر کشور در داخل همان کشور است و خوشبختانه کشور ما از نظر نیروهای انسانی، منابع زیرزمینی، کشاورزی و بخش صنعت بسیار غنی است.

وی اضافه کرد: ما باید استفاده درست و بهینه از منابع را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همچون گذشته حامی تولیدات داخلی خود باشیم.

این مسئول اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را نسخه‌ای تمام عیار برای جامعه دانست و تبیین کرد: متاسفانه ستادهایی برای تحقق اقتصاد عملی تشکیل شده است ولی اقدامات و دستورالعمل‌ها در این حیطه تنها بر روی کاغذ آمده‌اند و ما در عمل شاهد اقدامی نبوده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین تشریح کرد: مسئولین باید در صحنه حاضر حاضر شوند و به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند و در این راه از جوانان با انگیزه و نعمت‌های الهی نیز استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: ما باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشورمان بیشتر تلاش کنیم و برای رسیدن به جامعه‌ای مستقل و خودکفا و به‌دور از بیکاری باید به حمایت از تولیدات داخلی بپردازیم.

وی در خاتمه متذکر شد: مسئولین و همه مردم باید بیانات ارزشمند رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را که به عنوان راهبرد اصلی مطرح نمودند را چراغ راه خود قرار داده و برای تحقق آن تلاش کنیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها