خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر (عج) گفت:
مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر (عج) اذعان کرد: یکی از دلایل عدم تاثیر اقتصاد مقاومتی در سال جاری عدم حمایت دولت از کارآفرینان بود و دولت آن تسهیلات و حمایت و انگیزشی که باید به تولیدکنندگان و کارآفرینان منتقل کند متاسفانه به نوعی دریغ کرده است و در نتیجه موجب رکود اقتصادی کشور شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۹۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

فیضی مسئول بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر (عج) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای آن در سال جاری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبری رهبر معظم انقلاب به اهمیت پرداختن به اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکلات اقتصادی شاهد هستیم که در روزهای پایانی سال عملکرد مثبتی دیده نمی‌شود و تا کنون به اهداف خود نزدیک نشده ایم.

وی عملکرد دولت در زمینه اقتصادی 10 درصد دانست و گفت: با توجه به رویکرد دولت که بیشتر واردات محور است باعث شده تا در کشور عدم ایجاد وجود رونق در بازار بوجود آید و در نتیجه ناتوانی وحدت اقتصادی و رونق در بازار تولید که رو به ورشکستگی است را مشاهده ‌کنیم.

فیضی در ادامه از نقش مردم در اقتصاد مقاومتی بیان کرد: وظیفه مردم آن است که از تولیدات داخلی خریداری کنند و یا در هر زمینه ای که توانایی دارند کارآفرین باشند و از این طریق از تولید داخلی حمایت کنند.

مسئول بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر (عج) یادآور شد و گفت: در رابطه با این موضوع میتوان به سبک زندگی مردم اشاره کرد که خیلی محقق نشده است چرا که مردم بیشتر به تجمل گرایی و زندگی غربی تمایل نشان می‌دهند و در این زمینه شاید بتوان گفت که 30 درصد کمک کرده باشند.

وی با اشاره به کوتاهی های دولت ادامه داد: ممکن است یکی دیگر از دلایل عدم تاثیر اقتصاد مقاومتی در سال جاری عدم حمایت دولت از کارآفرینان باشد که بخوبی نتوانسته حمایت کند و تا امروز رونقی ایجاد نشده است و دولت آن تسهیلات و حمایت و انگیزشی که باید به تولیدکنندگان و کارآفرینان منتقل کند متاسفانه به نوعی دریغ کرده است.

فیضی در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از اشتباهات دولت که نقش بسزایی در عدم رونق اقتصادی داشته مسئله برجام بوده است ، چنانچه خلاف حرف‌های رهبری بوده و در نتیجه شاهد هستیم که دستاورد مثبتی بهمراه نداشته است.

وی در خاتمه اذعان کرد: متاسفانه به جای آنکه تکنولوژی وارد کنیم، کالا وارد کردیم و یا بجای هواپیما سازی خود هواپیما را وارد کردیم و خیلی نظیر این است دستاوردها که تمام آن به ضرر ملت محسوب شد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها