مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان خبر داد:

اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اردکانی

مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان از اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اردکانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۱۵۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: این نهاد با فراهم کردن زمینه خودکفایی افراد مستعد اشتغال تحت حمایت با اعطای تسهیلات لازم درطرح های خودکفایی (خوداشتغالی)، مشاغل خانگی (توان افزایی) و کارانگیزی نقش مهمی در جهت توانمند سازی آنان ایفا می کند.

یدالله مروتی، با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف این نهاد است، افزود: فراهم آوردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای وام در اولویت برنامه های کاری این نهاد است.

این مقام مسئول هدف از ارائه تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان را خوداتکائی و توانمندسازی آنان بیان کرد و افزود: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین فراگیری آموزشهای لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

وی در پایان، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 320 خانوار خودکفا شده و از پوشش حمایتی این نهاد خارج شده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار