خبرگزاری بسیج: دکتر حبیبی در بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از معاونین شهرداری تهران به شرح مشکلات باقرشهر پرداخت .
کد خبر: ۸۸۳۴۱۳۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دکتر حبیبی ضمن ابزار خرسندی از حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از معاونین شهرداری تهران گفت : باقرشهر الگوی کوچکی از شهر تهران است که باید به آن توجه ای ویژه نمود .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه افزود : باقرشهر این روزها به دلیل نزدیکی به پالایشگاه نفت تهران هوای سالمی ندارد و همچنین معضل ترافیک  و رفت و آمد در خصوص تردد از جاده قم در این شهر وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه قبرستان بهشت زهرا (س) وسعت یافته است ، اظهار داشت : یکی از مشکلات مردم وسعت قبرستان بهشت زهرا (س) است که به قسمت جنوبی باقرشهر بسیار نزدیک شده و همچنین در حوزه آب شرب ، بهداشت  و خدمات شهری کاستی هایی وجود دارد که باید رسیدگی شود .

دکتر حبیبی با بیان اینکه در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بسیاری از زوار در کهریزک و باقرشهر ساکن می شوند ، تصریح کرد : با توجه به اینکه همزمان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بسیاری از مردم به شهر تهران نمی روند و در کهریزک و باقرشهر سکنی می گزینند ، لذا باقرشهر می تواند الگوی کوچک شهر تهران برای زوار باشد که به لحاظ عمرانی و فضای سبز شهری باید ارتقا یابد تا مردم خاطره خوبی از سکونت در این شهر داشته باشند .

وی ایجاد پل غیر همسطح در سه راه خیرآباد را یکی از طرح های مهم دانست و افزود : اگر پل غیر همسطح در سه راه خیرآباد با کمک شهرداری های مناطق ۱۹ و ۲۰ ایجاد شود ، این گلوگاه شهر باز شده و تردد بسیار روان تر خواهد بود .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان یادآور شد : پروژه کمربندی غربی باقرشهر یکی از پروژه های عظیم این شهر است که به تازگی با تمام مشکلات مالی افتتاح شده است ، لذا درخواست داریم تا در خصوص انجام فضای سبز این کمربندی  در راستای طرح استقبال از بهار شهرداری تهران مساعدت های لازم را داشته باشد .

ارسال نظرات