خبرهای داغ:
به همت معاونت نظارت و تایدد صلاحیت:

کارگاه آگاه سازی کارکنان در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد

به منظور آگاه سازی کارکنان و پرسنل سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نسبت به تخلفات اجتماعی دینی و گروه گرایی در نمازخانه ستاد سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۷۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوزستان ،به منظور آگاه سازی کارکنان و پرسنل سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نسبت به تخلفات اجتماعی دینی و گروه گرایی در نمازخانه ستاد سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار میر رضائیان مسئول معاونت نظارت و تایید صلاحیت در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حضور کارکنان در این کارگاه گفت:روایت دایم که گناهان کوچک را کوچک شماریم چرا که همین گناهان کوچک نیز زمینه ساز گناهان بزرگ خواهد بود و سپاه ارگان محبوب در بین آمار جامعه است و این محبوبیت باید تداوم داشته باشد.

وی افزود:در دو بخش با عزیزان پاسدار کار میکنیم.مرحله اول تایید صلاحیت افراد که از بدو ورود به سپاه تا اتمام خدمتشان ادامه دارد و مرحله دوم نظارت بر افراد و پیشگیری از تخلفات احتمالی است و همه ما مواظف  بر پیشگیری هستیم و امر به معروف و نهی از منکر را همیشه باید بکار ببریم و فراموش نکنیم چرا که خود این امر بازدارنده بسیار خوبی است.

سرهنگ میررضائیان در ادامه گفت:اهمیت پیشگیری در سپاه کم هزینه بودن موثر و مفید برای کارآمد کردن سازمان است و نقش فرماندهان و مدیران بسیار پر اهمیت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها