خبرهای داغ:
به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س):

مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح برگزار شد

به مناسبت ایام فاطمیه وسالروز هادت حضرت زهرا(ع) صبحگاه مشترک نیرو های مسلح ناجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور خانواده های شهدا در ناحیه امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت سالروز حضرت زهرا(س) گفت:خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم از نعمت همسری فداکار که الگوی آنها حضرت صدیقه کبری(س)  هستند برخوردار بوده  و همانگونه که خداوند به برکت وجود حضرت زهرا(س) ولایت را ثمر داد،این شهدا نیز با خون خود انقلاب و اسلام را بیمه کردند.

وی در ادامه افزود:حضرت زهرا(س) مباحث دینی را برای مردم بیان میکرد و کسانی که می بایست در آن دوران حساس،صحبت و عکس العمل نشان می دادند ولی سکوت کردند و در قیامت پاسخگوی سکوت خود خواهند بود.

حجت الاسلام امینی گفت:مقام معظم رهبری با نگاهی ژرف و دور اندیش با دلسوزی برای مردم مسلمان منطقه و کشور های همسایه اتفاقات و حوادث را زیر نظر داشته و با رهنمود های خود توانستند با تکیه بر بسیج توانست دشمن و تکفیری را به عقب برانند که در آینده ای نزدیک انشالله شاهد پیروزی بر آنان خواهیم بود.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت حاج صادق اهنگران در خصوص مظلومیت و شهادت حضرت زهرا(س) اشعاری را بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار