همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای ۳۳ شهید شهیدآباد بابل با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۷۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حیدری، امام جمعه موقت قائمشهر در آئین برگزاری یادواره شهدای روستای شهیدآباد با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در ۸ سال دفاع مقدس برای سلامتی سردار علی اکبرنژاد فرمانده نام آشنای دوران دفاع مقدس لشکر ویژه ۲۵ کربلای مازندران و جانباز ۷۰ درصد این روستا که این روزها در بیمارستان بستری است آرزوی سلامتی کرد.

وی مقام شهدا را بسیار رفیع دانست و گفت: همه ما وقتی از دنیا برویم قبل از دفن باید پیکر ما را غسل دهند و یا اگر کسی به پیکر مرده ما قبل از غسل دادن دست بزند باید غسل میت کند از فقیه تا همه، اما برای شهید اینگونه نیست و شهید را گفتند غسل واجب نیست حتی اجازه دادند با همان لباس رزم دفن کنند و این از درجات شهید است. معصوم غسل ندارد و  شهیدهم غسل ندارد. آیت الله العظمی غسل دارد اما شهید غسل ندارد. باید از خدا بخواهیم تا شهادت را نصیبمان کند چرا که انبیا تمام شهدا را تحسین کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه دستاورد شهدا را در سه محور بیان کرد و گفت: شهید در بُِِعد ایمان، بُعد امنیت و بُعد اقتدار  برای کشور ما دستاورد داشت و این دلدادگی در بیست چهارمین سالی است که مردم شهیدآباد برای این سه بُعد آن را درک کردند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه امنیت کشورمان همین بس داعش در تمام کشورهای اروپایی وارد شده و امنیت آنها را به خطر انداخت و حتی در بعضی از این کشورها حالت فوق العاده  اعلام کردند، گفت: امروز ایران ما جزیره امن خداست و این خون شهدا دشمن را منکوب کرد و به گفته دشمنان، ایران توانست پایتخت چهار کشور را فتح کند و این کشورها عراق، لبنان، سوریه و یمن است چراکه ما فرزند فاطمه ایم، فرزند حسینیم و فرزند روح الله که بیعت کننده خون شهداییم.

وی ادامه داد: میشل عون گفت حزب الله باید بماند و اگر مقاومت و حزب الله نبود الان داعش در خانه ما در تصرف داعش بود و بعضی از مسئولین ما باید از میشل عون یاد بگیرند و امریکا را کدخدا نخوانند. در حالی که یکی از اطرافیان رییس جمهور ما می گوید ما نمی توانیم دیگر حتی آبگوشت بزباش هم درست کنیم، بله شما راست می گویید اگر شما و امثال شما در این مملکت باشید نمی توانیم آبگوشت بزباش را درست کنیم اما اگر حرب الهی های دردمند بدون فیش های نجومی و گروه های ولایی جای شما باشند، می توانند.

وی گفت: مسئولینی در ایران آمدند گفتند دیگر دوران موشک تمام شد و بحث مذاکره است و رهبرمعظم انقلاب هم فرمودند اگر چنین حرفی زدند حرف غلطی بود که البته بعضی از آنها مردند و بعضی هم زنده اند. این عظمت و اقتداری که خون شهدا به ما دادند را واقعا عده ای درک نکردند و من به آنان اعلام می کنم اگر عرضه ندارند اعلام کنند.

حیدری در خاتمه به مردم یادآور شد که این دفعه در انتخابات دقت کنند: شما را به خدا این دفعه به کلید و انگشتر و عینک رأی ندهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها