به همت دانشگاه اراک و پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ناحیه مقاومت اراک روز جمعه ضمن قرائت دعای ندبه با خانواده شهید «سید حسین حسینی» دیدار و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۵۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با ایام شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، در راستای ترویج فضایل، سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مراسم عزداری و دعای ندبه با همکاری پایگاه شهید رجایی در حسینیه عاشورا، محله سادات کرهرود برگزار شد.

حاج احمد نیک بختیان در این مراسم به مداحی و ندبه‌خوانی پرداخت و فضای معنوی را بر جمع حاضر در مراسم حاکم کرد.

در پایان این مراسم به صورت نمادین تابوت حضرت زهرا(سلام الله علیها) بر دوش عزادارن فاطمی حمل شد و عاشقان فاطمی به عزاداری و مرثیه سرایی پرداختند.

مراسم سرکشی از خانواده شهید «سید حسین حسینی» در قالب برنامه بازخوانی زندگی این شهید بعد از قرائت دعای ندبه با حضور جوانان بسیجی این پایگاه انجام شد.

این برنامه به همت دانشگاه اراک و بسیجیان پایگاه شهید رجایی ناحیه مقاومت اراک و با حضور بسیجیان، دانشجویان و اساتید برگزار شد که همرزمان شهید به خاطره گویی پرداختند.

شهید «حسینی» از دانشجویان دانشگاه اراک بود که با آغاز جنگ تحمیلی ندای ولی فقیه زمانش را لبیک گفت و عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد تا در عملیات کربلای 4 با نوشیدن جام شهادت در زمره شهدای غواص این عملیات قرار گرفت.

در این مراسم همچنین از شهید «محمد جلالی مشایخی» نیز یاد شد، شهید «مشایخی» تحت تاثیر اندیشه‌های پاک شهید «حسینی» بعد از شهادت این دلیرمرد جبهه اسلام، عزم حضور در جبهه‌های جنگ را می‌کند و او نیز در عملیات کربلای 5 به جمع دیگر شهدای هشت سال دفاع مقدی می‌پیوندد و پیکر پاکش پس از گذشت 9 به آغوش خانواده و وطن بازگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات