دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز شنبه به آرامگاه و مرقد پیکر پاک و مطهر 2 تن از کبوتران سپیدبال و خونین بدن هشت سال دفاع مقدس تبدیل شد تا شاید جان های خسته از زندگی ملال آور، در آستان اهورایی این دو فرشته آسمانی به آرامش برسد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۵۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز و در میان حزن و اندوه جمعیت زیادی از مسئولان دستگاه های اجرایی و دانشگاهی و دانشجویان، پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر پاک و مطهر این دو شهید گمنام از مقابل دانشگاه ایلام تا دانشگاه علوم پزشکی تشییع شد و بعد از اقامه نماز توسط مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بر روی شانه های دانشجویان قدرشناس و ولایت مدار و با چشمانی اشکبار و در روزی که از دیدگان آسمان نیز اشک می بارید، تا آرامگاه ابدی شان بدرقه و سپس به خاک سپرده شدند.
تشییع کنندگان با شعارهای این گل پر پر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین (ع) شعار ماست، شهادت افتخار ماست بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.
آیین تشییع پیکر مطهر 6 شهید گمنام روز سه شنبه هفته گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از میدان شهدا تا سپاه ناحیه ایلام برگزار شد.
همچنین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 2 تن از این شهدای گمنام در بخش چوار روز چهارشنبه برگزار شد.
پیکر 2 شهید گمنام نیز به شهرستان آبدانان منتقل شد و روز پنجشنبه در بخش مورموری این شهرستان تشییع و سپس به خاک سپرده شد.

 

ارسال نظرات