مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در تشییع شهدای گمنام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در تشییع شهدای گمنام گفت: برخلاف نظر خیلی از افراد دانشگاه ها به برکت شهدای گمنام نورستان هستند.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۳۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار"سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهدای گمنام برخلاف نامی که دارند هیچوقت گمنان نیستند و این را در تشییع این عزیزان در اقصی نقاط کشور شاهد بوده ایم.

وی اظهار کرد: این شهیدان که امروز میزبان آنها شده ایم هرکدام عزت ، افتخار و پرچم استقلال ایران اسلامی هستند و با برکت خون آنها راه هدایت مردم روشن و عبور از تاریکی ها راحتتر شده است.

سردار حسینی با ابراز گلایه از برخی برخوردها در دفن شهدا در دانشگاه ها تصریح کرد: برخی از افراد در جلسات با عنوان اینکه دانشگاه ها هم گورستان شده و دیگر نمی توان به گورستان رفت باید تذکر داد که این شهداء به برکت دفنشان در این محیط ، دانشگاه ها را به نورستان تبدیل کرده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با نقش شهدا در پویایی و حرکت اشاره و بیان داشت: شهداء شجاعانه جنگیدند و مظلومانه به شهادت رسیدند و بواسطه این شجاعت و مظلومیت قلب انقلاب اسلامی در حال تپیدن بوده و حرکت و پویای جهانی این انقلاب در بدون توقف انجام می گیرد.

وی باتقدیر از داشنجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشییع و تدفین این امامزادگان عشق تأکید کرد: امروز این مردان بزرگ بعد از 30 سال به آغوش میهن بازگشته اند و دانشجویان با حضور خود در این مراسم برای این خوشنامان تاریخ رسم برادری و خواهری به خوبی بجا اوردند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار