حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با«بسیج»:

برخی مسئولان شریک دزد و رفیق قافله شده اند/بانک ها پول های کلان به واردکنندگان می دهند

حیدر رحیم پور گفت: من با مشاهده عینی و علم تجربی دریافته ام، محاصره اقتصادی توسط دشمنان در روزگار سخت، عاقبت خوشی دارد و به همین دلیل امام راحل می فرمود: محاصره های دشمن از الطاف خفیه است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۱۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  با بیان اینکه اختیار در دستگاه اجرایی های اجرایی کشورمان در دست افرادی ناکارآمد قرار گرفته گفت: افرادی خرفت که بر کرسی های اداری نشسته و برخی از مسئولان دزد و شریک قافله ظلم بر مردم می کنند. متاسفانه این امور کشور به  صالحان سپرده نمی شود.

وی افزود:  بانک ها با سپرده های مردم به جای این که  گره از کار تولیدکتنندگان بگشایند ،پول ها را با نزولهای کلان به واردکنندگان تولیدات رقیب می دهند و اگر تولید کننده شجاعی با کوه عظیمی از مشکلات بتواند به تولید بپردازد، هر اداره با بهانه ‎ هایی در سر راه او سعی می کنند تا او را از پای درآورند.

رحیم پور در ادامه مطلب چنین گفت: یا به قدری برایش پرونده سازی میکنند تا به سوی دادگستری روانه گردد و در دادگستری، با ادلّه پوچ، پرونده کیفری تشکیل میدهند. به راستی کدامین می تواندکشور انقلابی را از پای درآورد ؟ فساد در ساختار اداری یا محاصره اقتصادی دشمن؟

این نویسنده خاطر نشان کرد: من با مشاهده عینی و علم تجربی دریافته ام، محاصره اقتصادی توسط دشمنان در روزگار سخت، عاقبت خوشی دارد و به همین دلیل امام راحل می فرمود: محاصره های دشمن از الطاف خفیه است.

 وی ادامه داد:  این سخن جان سوز را هم از رهبری بشنوید که امروز توان هسته‎ای کشور را به جایی رسانیده است که دشمن متجاوز از ایران  می‎ترسد تا جایی که ایران تنها کشوری است که توانست پهپاد آمریکا را که مجهز به آخرین و پیچیده ترین سلاح روز جهان بود را به زمین بنشاند و آن را تکمیل و تکثیر کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار