خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

کانون تخصصی اقتصاد مقاومتی در مساجد استان راه اندازی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ایجاد کانون تخصصی با محوریت اقتصاد مقاومتی یک کار ضروری برای انقلاب اسلامی است و به زودی در استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۵۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کانون ها باید منشا تغییر و تحولات فرهنگی باشند، گفت: یکی از پدیده های انقلاب اسلامی تاسیس کانون های مساجد است.

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت مساجد برای  استقلال، اقدامات فرهنگی،جریان سازی فرهنگی در مبارزه به تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم استفاده کرد.

سوقندی درخصوص ایجاد کانون هایی برای گفتمان سازی اظهار کرد: 40 کانون در جهت گفتمان سازی انتخاب شده است و باید در کانون های مساجد نهادینه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین تصریح کرد: ایجاد کانون تخصصی با محوریت اقتصاد مقاومتی یک کار ضروری برای انقلاب اسلامی است و به زودی در استان راه اندازی می شود.

وی از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان استان امروز عصر در فرهنگسرای کومش افتتاح خواهد شد و تا 23 اسفندماه سال جاری نیز ادامه دارد.

سوقندی در ادامه افزود: 125 نفر در این جشنواره با 168 اثر در 5 رده سنی شرکت کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس استان در خردادماه 96 بیان کرد: این جشنواره در راستای حمایت از طراحان مد و لباس و شناسایی ظرفیت های استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: جشنواره ملی صنایع دستی آیات به صورت ملی در حال اجراست و تا 25 فروردین سال آینده نیز تمدید شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها