نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدود یک هزار شهید از سوی مردم شاهرود به انقلاب اسلامی گفت: گوشت و خون مردم بسطام با فرهنگ ایثار و شهادت عجین است.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۴۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی بعدازظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معزز سه شهید میر کریمی و 2 شهید شریعتی در روستای قلعه‌نو خرقان شاهرود که با حضور فرمانده قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیا (ص) ارتش انجام شد اظهار داشت: حدود یک‌سوم از شهدای استان سمنان مربوط به شهرستان شاهرود است.

وی با اشاره به اینکه بخش بسطام در شهرستان شاهرود 460 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است خاطرنشان کرد: این آمار در استان سمنان و حتی کشور بسیار درخور توجه و ممتاز بوده و نشان می‌دهد که گوشت و خون مردم بسطام با فرهنگ ایثار و شهادت عجین است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هر شهید یک الگو و اسوه برای جوانان محسوب می‌شود اضافه کرد: امروز در برابر هجمه فرهنگی تنها باید این الگوها را به آنان شناساند.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه مردم بسطام و شهرستان شاهرود همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیده‌اند خاطرنشان کرد: شهیدپرور بودن در بطن زندگی مردم بسطام و شهرستان شاهرود جریان دارد و این مشخصه بارز مردم این دیار در کشور است.

وی حضور خانواده‌هایی با تقدیم دو و سه شهید به انقلاب اسلامی در بخش بسطام و روستای قلعه‌نو خرقان را نشان از عمق ارادت مردم این منطقه به انقلاب اسلامی و آشنا و عجین بودن آنان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها