خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

غفلت از دستاوردهای انقلاب به نظام آسیب می‌رساند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در یادواره شهدای روستای لاسجرد گفت: بزرگترین خطربرای نظام، غفلت از دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۴۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، آیت الله سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان در یادواره 26 شهید و6 شهید گمنام روستای لاسجرد اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) از معدود انسانهایی است که به کمال انسانی رسیده و مظهر صفات و اسماء الهی است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) انسان کاملی که خدای متعال او را اسوه و الگو برای جهانیان معرفی کرده است؛ سوره کوثر و در عظمت این بانوی با کرامت اسلام همین بس که آیه های تطهیر ، مودت و ذی القربی و مباهله در شأن حضرت فاطمه نازل شده است.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: از کمالات حضرت فاطمه (س) می توان به ایمان و بندگی خدا اشاره کرد که ایمان پایه و اساس رسیدن به کمال است.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی است که خداوند متعال قلبش را پر از ایمان کرده است و بندگی، ایمان و عبادت وی حائز اهمیت است که امام صادق (ع) در این باره می فرمایند« هرگاه فاطمه(س) در محراب مشغول عبادت بود نور ایمان و عبادت وی اهل آسمان را نورانی می کرد؛همچنان که ستارگان اهل زمین را نورانی می کند».

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: عایشه همسرپیامبر(ص) می گوید هرصفت و کمالی که انسانها دارا بودند فاطمه (س) میرعمادی  با اشاره به علم ، دانش و معرفت حضرت فاطمه(س) که از دیگر خصوصیات ایشان است، افزود: محدثه بودن فاطمه (س ) بیانگر علم لدنی فاطمه است؛ عالمه و علیمه بودن حضرت(س) مرحله دانایی ایشان است؛ فاطمه را فاطمه می گویند واحادیث متعددی در این باره وجود دارد که یکی از آنها این است که امام صادق (ع)  در این باره می فرمایند «خداوند سینه فاطمه را پر از علم کرده است» و در اصل فاطمه به معنای بریدن – قطع کردن  است و فاطمه از جهل و غفلت بریده شده است.

وی با اشاره به 6 شهید گمنام روستای لاسجرد گفت: پیام شهدا پیدا کردن افکار عمومی، ایستادگی در مسیر حق و ثبات قدم در مسیر ولایت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تأکید کرد: 8 سال سربلندی با استقامت رزمندگان بدست آمده است و امروز هم مقاومت تنها راه حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه شهدا با خونشان مردم را بیدار کردند ،اظهار داشت: بزرگترین خطربرای نظام،  غفلت از دستاوردهای انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها