فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):

تکیه گاه ملت ایران پرچم سیدالشهداست

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: هر کسی که در پای مکتب سیدالشهدا (ع) بنشیند ، حتما راهی به جز شهادت در راه خدا نخواهد داشت و تکیه گاه ملت عزیز و شریف ایران پرچم اباعبدالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی27 حضرت محمد رسول الله(ص) در مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام در پژوهشگاه صنعت نفت گفت: شهیدان به راستی حق بزرگی به گردن این ملت دارند.

وی تصریح افزودد: امام بزرگوار ما حضرت روح الله(ره) به همه ما درس غیرت و مردانگی را داد، به راستی او تا آخر راه را برای ما روشن کرد و رزمندگان اسلام نیز به تبعیت از فرمایشات امام درسی فراموش نشدنی به صدام و رژیم بعث عراق دادند.

اسدالهی با اشاره به فرا رسیدن اربعین شهدای آتش نشان خاطرنشان کرد: آتش نشانان عزیزی که در حادثه پلاسکو به شهادت رسیدند در واقع شهدای مدافع مردم بودند، پدر شهید آتش نشان رضا شفیعی در یک دیداری به من گفت: نمی دانم این اواخر پسر من با کدام یک از شهدا عهد و پیمان بسته بود که آرزوی شهادت می کرد و نهایتا هم به آرزوی خود رسید.

فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در خاتمه اذعان داشت: هرکسی که پای مکتب اباعبدالله(ع) باشد راهی به جز سعادت نخواهد داشت و نام سیدالشهداست که این انقلاب و اسلام را زنده نگه داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار