فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار گفت: اردوی راهیان نور با جمع‌کردن دل‌های عاشق، نوعی چراغ راه جهت تقابل برای هرگونه هجوم نرم دشمنان اسلام و کشور است.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۰۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
سرهنگ دوم پاسدار علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با اعزام بسیجیان در آستانه سال جدید در قالب اردوی راهیان نور، اظهار داشت: ۱۲۰ بسیجی خواهر و برادر از شهرستان رشتخوار امسال از مناطق عملیاتی جنوب در آستانه سال جدید بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه بسیجیان شهرستان رشتخوار در قالب ۳ دستگاه اتوبوس در ۱۹ اسفند اعزام می‌شوند، گفت:  اعضای کاروان راهیان نور علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، در طول سفر از  زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، حرم مطهر امام (ره) و امام‌زاده حضرت عبدالعظیم نیز بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ پاسدار یعقوبیان مدت این سفر را پنج روز اعلام و تاکید کرد: بسیجیان در طول سفر از یادمان‌های شهیدان در شلمچه، اروندکنار، طلائیه، دهلاویه، هویزه و فتح‌المبین زیارت خواهند کرد و از زبان راویان با حماسه‌آفرینی‌های سرافرازان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

یعقوبیان اردوهای راهیان نور را مهمترین راه تقابل با تهاجم نرم دشمن دانست و تصریح کرد: اردوی راهیان نور با جمع‌کردن دل‌های عاشق، نوعی چراغ راه در جهت تقابل برای  هرگونه هجوم نرم دشمنان اسلام و کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها