خبرهای داغ:
با حضور پر رنگ محصولات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛
چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری پس از دو روز فعالیت، با ارائه ی ۱۱ محصول دانش‌بنیان و تجاری‌شده یا در آستانه تجاری‌سازی شدن، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این جشنواره که با همکاری سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور و دانشگاه آزاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد مقامات کشوری و لشکری و همچنین علاقه مندان و دانشجویان از اختراعات و ابتکارات بیش از 300 مبتکر که در قالب 290 طرح ارائه شده بود بازدید کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز با ارائه ی دستاوردها و محصولات دانش بنیان خود، حضور پررنگ و چشمگیری در این نمایشگاه داشت. ربات اطفای حريق، خودروی برقی دو نفره یوز، ربات پرنده ی باربر، ربات زیر دریایی و ... از جمله محصولات این دانشگاه بودند که مورد بازدید مسوولان و علاقه مندان قرار گرفتند.

علاوه بر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان این دانشگاه و مقامات سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری، سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی نقدی معاون فرهنگی سپاه، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سورنا ستاری معاون علمی و پژوهشی رئیس‌جمهوری، حسن قشقاوی معاون وزیر خارجه و چند تن از معاونان وزارتخانه‌ها و تعدادی از نمایندگان مجلس از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها