خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: برپایی جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، اهدای کارت هدیه به خواهران محجبه، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتاب در جهت احیای فریضه امر به معروف از مهم‌ترین برنامه‌های نوروز است.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۷۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در خصوص ویژه برنامه‌های نوروز ۹۶ ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: برپایی جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در محل تفریحی-تاریخی باغ گلشن، شیفت‌بندی ضابطین و بسیجیان در باغ گلشن در قالب گروه‌های سه یا چهار نفره و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی از مهم‌ترین برنامه‌های نوروز است.

وی تصریح کرد: تذکر لسانی و ارشادی و اهدای کارت تذکر کتبی به خواهران بدحجاب، اهدای کارت هدیه به خواهران محجبه، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتاب، ایجاد جایگاه آبجوش صلواتی، پخش اذان و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های نوروز در مکان تفریحی باغ گلشن خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: فضاسازی سطح شهرستان و چند مکان تفریحی، فعالیت در منطقه ییلاقی و گردشگری روستاهای خرو و ازمیغان با تذکر لسانی و توضیع کتاب قانون امر به معروف و نهی از منکر در بین مسافران و مجاوران از اقدامات نوروز در این خصوص خواهد بود.

فرحبخش‌ثانی در خصوص ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی، آموزش، پای کار آمدن همه مسؤولین و مردم از مهم‌ترین عوامل ترویج این فریضه الهی است.

وی عنوان داشت: فرهنگ‌سازی را باید از مهد کودک‌ها و مدارس آغاز کنیم و درس‌هایی به عنوان امر به معروف در کتاب‌های درسی گنجانده و آموزش عملی شدن این امر برای تمام سنین گذاشته شود که بحمدالله سپاه و بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص موارد فوق اقداماتی را تاکنون انجام داده است و صدا و سیما می‌تواند در ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرین باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در خصوص اجرای درست و مثمر ثمر این فریضه الهی، گفت: آموزش صحیح با کمک اساتید مجرب می‌تواند به اجرای درست این فریضه کمک کند، تلاش و برنامه‌ریزی صحیح و اجرایی کردن آن از راهکارهای موثر در اجرای این مهم است.

فرحبخش‌ثانی در خصوص لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد به فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای زمام امور کم‌کم به دست امثال حجاج بن یوسف ثقفی خواهد افتاد و در واقع حجاج کسی بود که خون یک انسان در منظر او با خون یک گنجشک هیچ‌گاه تفاوت نداشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها