خبرهای داغ:
جمعی ازتشکل های خراسان جنوبی بیانیه مشترکی در واکنش به اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی صادر کردند.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۵۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جمعی ازتشکل های خراسان جنوبی بیانیه مشترکی در واکنش به اظهارات اخیر استاندار استان خراسان جنوبی صادر کردند.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود از نظر اسلام و عقل محکوم است و تبلیغات و مقالات و سخنرانی ها و کتب ومجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است و از آزادی های مخرب باید جلوگیری شود و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند (قسمتی از بند م  وصیت نامه امام خمینی "ره" )

آنها که رقص زن و مرد برایشان فرقی نمی کند غم مردم را ندارند و غصه مردم را نمیخورند، بله آن عده معدود ممکن است با رقص زن و مرد خوشحال شوند. (نماینده محترم ولی فقیه در استان، آیت الله سید علیرضا عبادی)


اینک نزدیک به دو هفته از سخنان ساختار شکنانه استاندار گذشته است. سخنانی که دو هفته، استان خراسان جنوبی را با چالش  جدی مواجه کرد و موجب آزردگی خاطر انقلابیون و مردم متدین خراسان جنوبی شد.مردم این خطه بجای فعالیت های اقتصادی و خدماتی که باید می دیدند و ندیدند، شاهد توهین مقام عالی دولت تدبیر و امید استان به مقدسات هستند.

آقای استاندار از روز اول به علت آنکه بحران ناکارآمدی خویش را از منظر دور نگه دارد مداوما به دنبال ایجاد حواشی بود! او روزی تبلیغ انقلاب اسلامی و بسط و گسترش آن را زیر سوال برد! روزی دیگر درباره کاهش برگزاری یادواره شهدا اظهاراتی کرد که گویی یاد شهدا جایگاه ایشان را به مخاطره می اندازد! و اکنون به علت آنکه با صبر و متانت مردم صبور خراسان جنوبی مواجه شده، پای را از گلیم خود فراتر نهاده و اهانت به مقدسات را در برنامه خود قرار داده است.

در طول چند سال گذشته گام موثری در جهت بهبود وضعیت استان برنداشته اند، اما ناگهان برای مظلومیت فرهنگ استان آنها را گریستن می گیرد! البته اینها راه را از آغاز اشتباه رفته اند و حال می خواهند مسیری را که باید در سه سال گذشته می رفتند در همین چند ماه آتی با عوام فریبی طی کنند.

باید به استاندار محترم و تئورسین های جریان دگراندیش رادیکال در استان خبر خوش دهیم که دستتان رو شده است و اکنون همه می دانیم که شما قصد دارید با این قبیل سخنان و مواضعتان برعملکرد ضعیف سه ساله دولت در استان سرپوش گذاشته و اذهان را منحرف کنید.باید اعتراف نمایید که هرگز انتظار چنین واکنشی را از سمت مردم انقلابی نداشتید،هرگز گمان نمی بردید که مردم استان چنین هماهنگ و یک دست وارد عمل شوند، اعتراف کنید که گمان نمی کردید فشارهای مردمی حتی جلوی برنامه تلویزیونی شما را هم بگیرد! اعتراف کنید که به شدت دچار هراس شده اید، اعتراف کنید هرگز باور نمی کردید آتشی که برپا کرده اید خودتان را بسوزاند، اعتراف کنید فکر نمی کردید حتی برخی از حامیان دولت نیز به انتقاد شما برخیزند. بلند اعتراف کنید که از خروش مردم انقلابی خراسان شمالی و جنوبی و موضع علما و مراجع عظام تقلید به وحشت افتاده اید....

در پایان ضمن محکوم نمودن اظهارات نسنجیده تان، پیشنهادی برادرانه به شما می دهیم که  بجای پرداختن به این بازی های  سطحی سیاسی و انتخاباتی، اگر واقعا خواستار شادی مردم هستید در این زمان باقی مانده دولت یازدهم، اندکی به مطالبات واقعی مردم محروم این استان که همانا اشتغال، راه آهن بهبود وضعیت جاده ها و انتقال آب که در راس آن قرار دارد توجه نمایید؛ که البته پیش نیاز این مهم، تغییر در نگرش و تفکر غرب گرایانه تان می باشد....

باشد که ان شاءا... تفکر و اندیشه شما انقلابی گردد تا  در روز جزا مدیون و خجالت زده مردم و شهدا نباشید.
 
                                                                                                                                       والعاقبه للمتقین.
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند
بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دانشگاه صنعتی بیرجند
 بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجندو 46 رده بسیج دانشجویی در مراکز آموزشی عالی و دانشگاه های استان خراسان جنوبی
ارسال نظرات
پر بیننده ها