به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان؛

همایش بزرگ « زینبیون » در شهرستان بانه برگزار می شود

به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان و معرفی شهدای شاخص استانی و کشوری، همایش بزرگ زینبیون در شهرستان بانه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۳۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان در گفتگویی اظهار کرد: به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان و معرفی شهدای شاخص استانی و کشوری، همایش بزرگ زینبیون با حضور 250 نفر از خواهران بسیجی روز  دوشنبه 16 اسفند ماه در کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان بانه برگزار می شود.


وی گفت: با تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام در سال 1358 به منظور دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی بسیج خواهران در سراسر کشور فعالیت‌های خود را در راستای پیشرفت و سازندگی کشور و احیای هویت زنان مسلمان، تعمیق بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده تعریف کرد و حرکت‌های بسیار سازنده‌ای را در این حوزه‌ها انجام داده است. و در استان کردستان نیز بسیج به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل بانوان راه اندازی گردید .

 

وی ادامه داد: خواهران در تمام عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی ، سازندگی، علمی و اجتماعی و آموزشی و براساس نیازهای انقلاب اسلامی فعالیت های گسترده ای داشته و پا به پای مردان نقش آفرینی کرده اند.

 

وی با بیان اینکه امروز بسیج خواهران دارای کارنامه درخشانی است و این نشان از اخلاص ، شجاعت، بصیرت و ایثار عزیزان بسیجی است ادامه داد: بسیج خواهران به عنوان نخستین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند ایران در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است. این تشکل انقلابی به ویژه در عرصه‌های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت‌های شورآفرین در دفاع از اسلام در حوزه مسائل زنان با تبیین دیدگاه‌های امام راحل بوده است و ما این افتخار را داریم که در استان کردستان 178 هزار و 410 نفر خواهر بسیجی، 33 حوزه مقاومت، 332 پایگاه، 115 گردان، 40 مهد قرآنی و 2 هزار و 62 حلقه ی صالحین در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار