مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر خبر داد:
مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر از برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت بمناسبت فرارسیدن سالروز بسیج جامعه زنان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۳۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آرزو شبل‌الحکما بوشهری صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: زنان بسیجی همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس فرزندان بسیجی و ولایی را برای دفاع از اسلام و قرآن تربیت می‌کردند و آن‌ها را به حضور در جبهه‌ها تشویق می‌کردند در حال حاضر نیز زنان ایران اسلامی با تریبت فرزندانی شایسته نظام را در مقابله با جنگ فرهنگی بیمه خواهند کرد.

بوشهری با تاکید بر اینکه جنگ نرم دشمن، بیشتر قشر زنان را نشانه گرفته و وظیفه زنان بسیجی در این عرصه بسیار سنگین‌تر است، افزود: زنان ایران اسلامی به عنوان نیمی از افراد جامعه می‌توانند پرچمدار جنگ نرم در برابر دشمن باشند.

وی با بیان اینکه امروز و در مقابله جنگ تمام عیار دشمن نیاز به پرچم‌داری زنان در جامعه داریم و این پرچم‌داری توسط بسیج جامعه زنان محقق می‌شود، ادامه داد: بصیرت‌افزایی بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه بسیاری از معادلات دشمنان را بر هم زده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه استکبار آرزوی نفوذ در بسیج را به گور خواهد برد، خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی در عرصه‌های مختلف افسران ویژه با جنگ دشمن هستند.

بوشهری با بیان اینکه فعالیت‌های بجا و با طراوت بسیج در عرصه‌های مختلف نظام باعث شده تا دشمن نتواند در پروژه نفوذ موفق باشد، تصریح کرد: دشمنان بدانند بسیج مرده باشد که آنها بتوانند کوچکترین ضربه‌ای به نظام و دستاودرهای انقلاب بزنند.

وی به موفقیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: هر جا بسیج و بسیجی باشد آنجا استکبار سرافکنده و پریشان خواهد بود.

بوشهری به اهم فعالیت‌های بسیج جامعه زنان پرداخت و بیان داشت: ایجاد مهدهای مساجد، حلقه‌های صالحین، نشست‌های فرهنگی و اجتماعی برای تحکیم بنیان خانواده و آموزش گردان‌های الزهرا و کوثر را از برنامه‌های مهم این سازمان در طول سال است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج جامعه زنان، افزود: به این مناسبت و همچنین به مناسبت هفته بوشهر جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت با همکاری اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، سازمان فرهنگی ورزشی در این شهر بوشهر و بسیجی جامعه زنان استان بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهری با اشاره به اینکه این مراسم با حضور پروین سلیحی همسر شهید لبافی‌نژاد برگزار می‌شود، گفت: این مراسم روز دوشنبه 16/12/95 ساعت 8:30 در مجتمع فرهنگی 9 دی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها