محمد مجتهد‌زاده‌فارابی رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت مازندران و گلستان و رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران صبح امروز به دیدار باقی شتافت.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۹۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام علی‌اشرف کجوری صبح امروز در گفت‌و گویی، از رحلت حجت‌الاسلام محمد مجتهد‌زاده‌فارابی رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت مازندران و گلستان و رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران خبر داد.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده صبح یک‌شنبه از ساعت 9، از جنب مسجد جامع و ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه‌شمالی آغاز و در گلزار امام‌زاده حمزه چالی به خاک سپرده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده در 7 اسفند‌ماه 1360 در حمله گروه ضدانقلاب به پایگاه بسیج با فریاد الله‌اکبر، مردم را برای دفاع از پایگاه بسیج شیر‌گاه فرا‌خوانده بود، خاطر‌نشان کرد: تشییع پیکر این عالم از همان مکان آغاز می‌شود.

کجوری با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام مجتهدزاده در مزار روستای چالی و در جوار پدر روحانی خود حجت‌الاسلام علی‌اصغر مجتهد‌زاده دفن می‌شود، گفت: حجت الاسلام مجتهدزاده نوه آیت‌الله فارابی بود آیت‌الله صالحی‌مازندرانی از کرامات به کرات یاد می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها