خبرهای داغ:
کشاورز گفت: سومین دوره از تهدیدات، تحریم های سنگین اقتصادی علیه کشور ما بود که آمریکایی ها و کشورهای اروپایی تلاش داشتند تا ایران را از طریق تحریم های سنگین اقتصادی فلج کنند و این شرایط در حالی بود که مردم در مقابل تحریم ها مقاومت می کردند اما مسوولان دولت نتوانستند از تهدیدات به وجود آمده به منظور تحول در اقتصاد؛ فرصت سازی کنند و در این امر کوتاهی کردند.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۹۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوراسگان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دستگرد گفت: رویارویی‌انقلاب اسلامی با استکبار جهانی به این دلیل که مبارزه ریشه ای، بنیادین؛ایدئولوژیک و تمدنی است از مدت ها قبل شروع شده و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

میثم کشاورز افزود: هر چه هدف بزرگتر باشد، مبارزه طولانی تر و دستاوردهای آن بزرگتر خواهد بود؛ همچنان که اهداف و تلاطم های حرکت در مسیر رودخانه با حرکت در دریا و اقیانوس متفاوت است، به همین منظور در دوره کنونی که انقلاب اسلامی وارد چهارمین دوره از مصاف خود با استکبار جهانی شده نیروهای انقلابی باید توان و آمادگی خود را در مواقع حساس مانند بدنه کشتی های قدرتمند افزایش دهند تا بتوانند در مقابل این تلاطم ها مقاوم و پایدار باقی بمانند.

وی گفت: اولین تهدیدی که علیه کشور عزیزمان از سوی غرب برنامه ریزی و عملیاتی شد، تهدیدات خشن مانند جنگ، ترور، انفجارات، شورش و تلاش برای تجزیه طلبی بود که در اوایل شکل گیری انقلاب اتفاق افتاد و نظام نوپای اسلامی را با چالش هایی مواجه کرد٬ چون در دوران اول، امنیت دشمن برای خرابکاری و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم فراهم بود و برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدامی می دزدند اما نظام اسلامی با اعمال بازدارندگی در مقابل تهدیدات؛ضعف ها را به فرصت های امنیتی اطلاعاتی دفاعی تبدیل کرد و ناهمواری هایی را برای غرب به وجود آورد.
کشاورز تصریح‌کرد: نتیجه سیاست بازدارندگی باعث شد ایران به یکی از قدرت های بازدارنده در منطقه تبدیل شود و از بروز جنگ و خونریزی جلوگیری به عمل آورد و تین شرایط در حالی بود که دستور حمله به ایران توسط بوش جنایتکار صادر شد اما افسران عالی رتبه ی آمریکا او را قانع کردند که دست به این اقدام خطرناک نزند زیرا قدرت بازدارندگی ایران، نا امن کردن سرزمین ما را برای دشمنان پرهزینه می کرد.
وی عنوان کرد: دوره دوم، دوره تنش زدایی بود که بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد و آمریکایی ها قصد داشتند ایران را در انزوای سیاسی قرار دهند و تلاش می کردند با فشارهای بین المللی و منطقه ای از یک طرف و نشان دادن گشایش هایی از طرف دیگر کشور عزیزمان را از اهداف و ارزش های خود باز دارند و از این طریق بتوانند طرفداران و مهره های خود را در ایران به قدرت برسانند.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان ادامه داد: سومین دوره از تهدیدات، تحریم های سنگین اقتصادی علیه کشور عزیزمان بود که آمریکایی ها و کشورهای اروپایی تلاش داشتند تا ایران را از طریق تحریم های سنگین اقتصادی فلج کنند و این شرایط در حالی بود که مردم در مقابل تحریم ها مقاومت می کردند اما مسوولان دولت نتوانستند از تهدیدات به وجود آمده به منظور تحول در اقتصاد؛ فرصت سازی کنند و در این امر کوتاهی کردند.
کشاورز ادامه داد: اگر مسوولان در امر اقتصاد و معیشت مردم جدیت داشتند باعث می شد تا ایران بتواند جهشی اساسی در زمینه اقتصادی داشته باشد.

وی اظهار کرد: پس از اهمیت ندادن بعضی از مسوولان نسبت به فرصت به وجود آمده؛ مقام معظم رهبری دستور اجرای سند اقتصاد مقاومتی را صادر کردند که هدف این سند تحول در اقتصاد ایران است تا در مقابل فشارهای اقتصادی استکبار جهانی بتواند روی پای خود بایستد و با اعمال اینگونه تهدیدات مورد آسیب قرار نگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها