با حضور مسئولان فریدونکناری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار برگزار شد؛
عده‌ای جان خود را در راه رضایت خدا از دست می‌دهند، و هر کسی جامعه‌ یا فردی را به راه خیر هدایت کند، از ثواب بیشماری برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۳۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی رئیس شورا و امام جمعه فریدونکنار، حسین منفردی نائب رئیس شورا و سرپرست فرمانداری فریدونکنار، خیرالله باقرازده دبیر شورا و فرمانده سپاه فریدونکنار و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات شهید شفیع‌زاده پژوهشکده دفاعی شمال کشور برگزار شد.

امام جمعه فریدونکنار در این جلسه با بیان اینکه هر عملی برای موفقیت به پیگیری و تلاش اعضای آن موضوع بستگی دارد، گفت: شرط هدایت و رستگاری یک ملت پویا بودن یک جامعه، احساس مسئولیت در مقابل رویدادها و مسائل اخلاقی و فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر تبعاتی را نیز به همراه دارد، تصریح کرد: در برخی مواقع با امر به معروف و نهی از منکر امکان توهین و تخریب نیز وجود دارد اما نباید نگران این برخوردها بود.
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه ثوابی بزرگ برای آمران معروف و نهی از منکر وجود دارد، خاطرنشان کرد: انسان های معتقد خود برای امر به معروف داوطلب می‌شوند.
جلالی افزود: عده‌ای هستند که جان خود را در راه رضایت خدا از دست می‌دهند و هر کسی اگر جامعه‌ یا فردی را به راه خیر هدایت کند، از ثواب بیشماری برخوردار است.
وی تاکید کرد: اگر کسی مردم را به راه راست هدایت کنند و خود عامل نباشد، بی اثر است

ارسال نظرات
پر بیننده ها