برگزاری جلسات هماهنگی راهیان نور در ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه
ناحیه گلوگاه با اعزام 2 کاروان فعالیت خود را آغاز و بصورت نوبه ای کاروانهای زائرین که حدود 11 کاروان می باشد را به مناطق جنگی و بازدید از مکانهای معین شده ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۸۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸


به گزار ش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در بحث اعزام بسیجیان به سرزمین های آلاله های عاشق به منظور بازدید از یادمانهای عملیاتی، زیارتگاه های شهدا و شرکت در رزمایشهای فرهنگی درطی حضور در مناطق جنگی،جهت آشنایی و نیز زنده نگهداشتن نام و یاد و خاطره شهدای عزیز و همچنین توسعه و نشر فرهنگی ایثار و شهادت در بین جوانان بسیجی جلسات هماهنگی راهیان نور برگزار گردید.

مسئول اردوی ناحیه گلوگاه بیان داشت: این ناحیه فعالیت خوبی را با قسمتهای مربوطه داشته و جلسات را در سطح شهرستان با حضور مدیران ادارات و شرکتها و همچنین با حوزه های مقاومت بسیج جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این اردوی فرهنگی برگزار نموده است. 

حسینعلی ولیزاده افزود:  بحول و قوه الهی این ناحیه قصد دارد در سال جاری با اعزام حداقل 510 نفر از بسیجیان داوطلب به سرزمین های نور گام بلندی را در زمینه تحقق آرمان های انقلاب و امام و شهدا  بردارد و این میسر نمی شود مگر با همکاری و همیاری مسئولین و نهاد های انقلابی و دلسوز نظام مقدس اسلامی ایران.

وی در پایان گفت: ناحیه گلوگاه با اعزام 2 کاروان در تاریخ 17/12/95 فعالیت خود را آغاز و تا  تاریخ 5/1/96 بصورت نوبه ای کاروانهای زائرین  که حدود 11  کاروان می باشد را به مناطق جنگی و بازدید از مکانهای معین شده  ادامه می دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها