مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: بسیج آماده است که به دولت در بخش های مختلف کمک کند.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دولت می تواند از ظرفیت بسیج در تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی بهره ببرد، گفت: بسیج آماده است که به دولت در بخش های مختلف کمک کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند، بسیج ظرفیت بسیار بالایی است که می تواند در تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی از آن بهره ببرد.
 
وی با بیان اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی می تواند کارکردهای خود را در همه عرصه ها نشان دهد، افزود: یکی از کارکردهایی که بسیج برای آن اعلام آمادگی کرده بود، مشکل ریزگردها در خوزستان بود که می توانست به بهترین شکل ممکن به دولت در این ماجرا کمک کند، هر چند اقداماتی هم در زمینه کمک به مردم خوزستان توسط بسیج انجام شد.
 
سردار مسجدی تاکید کرد: نقش بسیج در خدمت‌رسانی به مردم بسیار پررنگ است و به همین دلیل است که بیگانگان از قدرت مردمی بسیج وحشت دارند چرا که اقدامات بسیج را در مقابل اهداف خود می دانند و بسیج سد محکمی در برابر استکبار جهانی است و می تواند عاملی برای عدم وابستگی به بیگانگان باشد.
ارسال نظرات