مسئول سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با «بسیج»:
حجت الاسلام شاهرودی با بیان اینکه کار بسیج در راستای کمک به دولت است، گفت: همانطور که سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرده اند، رویکرد بسیج همکاری و کمک به دولت است.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۵۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه طبق سخنان سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضفعین، بسیج آماده کمک به دولت است، گفت: همانطور که سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرده اند، رویکرد بسیج همکاری و کمک به همه دولت هاست.
 
وی ادامه داد: رهبرانقلاب بارها بسیج را مظهر مردم سالاری و پدیده شگفت انگیز انقلاب اسلامی عنوان کردند که در آن دو مقوله آگاهی و بصیرت نقش بسزایی دارد.
 
حجت الاسلام شاهرودی افزود: رهبرانقلاب در سخنرانی های خود، بارها خطوط کاری روشنی را برای حرکت بسیج مردمی تبیین کردند و تاکید کردند که کاربسیج موازی با دولت نیست بلکه در راستای کمک به دولت است.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب در پایان با اشاره به اینکه کشوری همچون آمریکا، دشمنی خود را به ملت ایران ثابت نموده است، افزود: در دوران اوباما شاهد بودیم که آمریکا قصد داشت با چهره فریبنده به ابعاد کشورمان نفوذ کند اما در دوران ترامپ، چهره واقعی آمریکا دوباره خود را نمایان کرد و یقینا ترامپ همان اوباماست و سیاست های استکبار جهانی هرگز در قبال ایران و ملت های مسلمان تغییر نخواهد کرد و امریکا ثابت نموده که دشمن اسلام ناب محمدی است.
ارسال نظرات