خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان با بیان اینکه شهدا با خون خود ولایت نامه و پایبندی خود به آرمان های نظام و انقلاب را امضا کردند، گفت: برخی مسئولین با مظلوم نمایی قصد منحرف کردن افکار عمومی از عملکرد ضعیف خود را دارند.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی در یادواره 8 شهید روستای کوشکک اظهار داشت: شهدا برای تبعیت از ولایت به جبهه رفتند و جانشان را فدای این انقلاب کردند اما متاسفانه امروز برخی در برابر ولایت موضع گیری می کنند.

 

وی با بیان اینکه شهدا دشمن شناس بودند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی از هر راهی وارد شدند تا به انقلاب ما ضربه بزنند اما به نتیجه نرسیدند و در نهایت افرادی از دل ملت بیرون کشیدند که همان منافقین هستند.

 

امام جمعه قهستان اضافه کرد: بدترین دشمن منافقین هستند که با لباس دوست و با لب پر خنده به انقلاب ضربه وارد می کنند.

 

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: شهدا زنده و ناظر بر رفتار ما هستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا به یادواره و بزرگداشت احتیاجی ندارند، گفت: شهدا رفتند و به لقاالله پیوستند و ما نیز باید راه شهدا را ادامه بدهیم.

 

امام جمعه قهستان یادآور شد: امروز اگر سیره شهدا را فراموش کردیم از مسیر انقلاب خارج شدیم.

 

وی عنوان کرد: همگان بدانند اگر امروز جوآنان ما پهباد فوق پیشرفته آمریکا را سالم به زمین نشانده و به غنیمت میگیرند ، در آنسوی مرزهای ما مجاهدان حزب الله و جوانان فلسطینی و بحرینی ، به واسطه اینکه خود را وابسته به این انقلاب می دانند، خوشحالی می کنند و شیرینی پخش میکنند.عزیزان بدانید آمریکا چه بخواهد چه نخواهد انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دیگر صادر شده است.

 

به گفته وی امروز کشور به عمارها و ابوذرها و سلمان ها فارسی نیازمند است.

 

 وی در ادامه گفت: ما دنبال شادی غربی نیستیم و مردم با خدمت مسئولین شاد می شوند و مسیر انقلاب مسیری است که فقط از راه قرآن و ولایت می تواند ادامه پیدا کند نه رقص و کنسرت.

 

امام جمعه قهستان با بیان اینکه شهدا با خون خود ولایت نامه و پایبندی خود به آرمان های نظام و انقلاب را امضا کردند، گفت: برخی مسئولین با مظلوم نمایی قصد منحرف کردن افکار عمومی از عملکرد ضعیف خود را دارند.

 

وی یادآور شد: از مسئولین تقاضا داریم گازرسانی به روستاهای بزرگ بخش قهستان را پیگیری کنند.

 

 

خزاعی با بیان اینکه جوانان از بیکاری رنج می برند و شرمنده آن ها هستیم، گفت: بخش قهستان به بن بست رسیده و راه پیشرفتی در این بخش نمی بینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها