باید از ابعاد مختلف زندگی سراسر معرفت و کمال اهل بیت در جامعه سخن گفته شود و از بیان ابعاد مختلف و زیبایی زندگی بزرگان دین غفلت نشود.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۰۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران استان، مجموعه فعالیت های حوزه رسانه ای در استان را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از همراهی خبرنگاران و مجموعه حوزه رسانه ای در استان، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان تلاش بسیاری در همراهی با مدیریت عالی استان و انعکاس اخبار مطلوب از عملکرد نظام در استان زنجان دارند.

اسداله درویش امیری افزود: خبرنگاران باید با انعکاس اخبار مثبت در سطح جامعه، به دنبال تقویت اهداف نظام باشند و با انتشار اخبار مأیوس کننده، موجبات آزردگی مردم و به ویژه جوانان نشوند.

وی در ادامه اظهار داشت: نشان دادن حمایت دستگاه های اجرایی و انعکاس اخبار امید بخش، می تواند سرمایه گذاران را جهت حضور و مشارکت در طرح های سرمایه گذاری استان تشویق کند.

اسداله درویش امیری تصریح کرد: خبرنگاری حرفه ای کم درآمد، پرمخاطره، شیرین و در عین حال پر دردسر است که جز با عشق و علاقه نمی توان در فعالیت رسانه ای و خبرنگاری موفق بود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ترسیم خط مشی خبر نویسی فارغ از وابستگی به جناح های سیاسی و بیان صحیح نقاط ضعف و قوت، یک اصل است که باید تقویت شود، افزود: در تمامی حوزه ها چه حوزه خبر، چه حوزه سیاسی، هنر و تشکل ها هرچه سخت گیری ها بیشتر باشد، اتفاقات به صورت زیرزمینی و خارج از فضای عمومی جامعه رخ خواهد داد که این امر به ضرر کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در ابلاغ منشور انتخاباتی بر حضور و مشارکت احزاب در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشته اند، خانه احزاب به منظور فعالیت احزاب قانونمند با گرایشات مختلف سیاسی در استان زنجان راه اندازی شد.

اسداله درویش امیری گفت: باید از ابعاد مختلف زندگی سراسر معرفت و کمال اهل بیت در جامعه سخن گفته شود و از بیان ابعاد مختلف و زیبایی زندگی بزرگان دین غفلت نشود.

ارسال نظرات