باید شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در مناطق مربوط به فعالیت ستاد بازآفرینی شهری توسعه دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۰۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان گفت: اقدامات شهرداری زنجان طی سال های اخیر در راستای اهداف ستاد بازآفرینی شهری قابل توجه بوده و نیازمند توجه جدی مدیران استانی و کشوری است.

رسول بیات خواستار توجه مدیران مربوطه در اداره کل راه و شهرسازی به این موضوع شد و افزود: انتظار داریم هرچند مشکلات اعتباری وجود داد به نسبت اقدامات مناسب شهرداری سهم مناسبی از اعتبارات ملی در این راستا جذب شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به شرایط مقتضی اقداماتی در راستای بازآفرینی شهری صورت گرفته است، اظهار داشت: در سال آتی برای روزهای ابتدای تدوین برنامه های کلان برای همه دستگاه های مربوط و تلاش برای تحقق آن در پایان سال مورد نظر قرار دارد.

فرماندار زنجان داشتن خروجی و چشم انداز برای اقدامات ستاد بازآفرینی شهری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اقدامات ستاد در سال آتی باید بسیار اثرگذار و قابل لمس باشد.

فرماندار زنجان خواستار حضور جدی همه دستگاه های عضو ستاد در مناطق مربوطه شد و تاکید کرد: وظایف اعضای ستاد در قبال اهداف تدوین شده بسیار سنگین است.

بیات بر ضرورت توسعه سرمایه گذاری اقتصادی در مناطق مربوط به فعالیت ستاد بازآفرینی شهری شد و تاکید کرد: باید شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در این مناطق توسعه دهیم.

وی مهاجرت گسترده در مقطعی از زمان و شکل گیری مناطق اجتماعی نیازمند توجه را یادآور شد و تاکید کرد: در این مناطق خرده فرهنگ هایی شکل گرفته که سازگار با فرهنگ شهروندی نبوده و می تواند موجبات بروز تنش های اجتماعی را فراهم کند.

بیات خواستار عزم و اراده جدی مسئولان برای کاهش مشکلات در مناطق ویژه اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: باید برای کاهش مشکلات نسبت به کار جمعی و هماهنگ اقدام کنیم.

ارسال نظرات