مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

نبود رهبری قاطع و کاردان انقلابها را به انحراف می کشد

اگرچه آزادی خواهی و خواست عمومی مردم حکومتهای مستبد منطقه را به چالش کشید ولی نبود رهبری قاطع و کاردان که مورد وثوق عمومی باشد عامل به انحراف کشیده شدن این انقلابها شد و دست آخر به نفع قدرتهای استعماری مصادره شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۷۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در مراسم وداع با پیکرهای پاک شهیدان گمنام دفاع مقدس در جمع مردم شهر زرین رود با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) ضمن ادای احترام به شهدای والامقام دفاع مقدس بزرگترین رسالت نسل حاضر را در برابر ایثار بی مثال غیورمردانی که با بذل جانشان از شرف و کیان ایران اسلامی دفاع کردند حفظ انقلاب، انقلابی ماندن و تبعیت از ولایت دانست.

صفری با اشاره به وقوع خیزش های مردمی در کشورهای خاورمیانه که از آن باعنوان بیداری اسلامی یاد می شود افزود: اگرچه آزادی خواهی و خواست عمومی مردم حکومتهای مستبد منطقه را به چالش کشید ولی نبود رهبری قاطع و کاردان که مورد وثوق عمومی باشد عامل به انحراف کشیده شدن این انقلابها شد و دست آخر به نفع قدرتهای استعماری مصادره گردید.

مدیرکل مرکز با تبیین اوضاع منطقه خاورمیانه افزود: امروز دامنه جنگ و بی ثباتی در تمام منطقه خاورمیانه گسترده شده و کشورهای هم مرز ما در آتش فتنه گروه های جنایتکاری مانند داعش و القاعده درگیر هستند اما به برکت مجاهدت شهداء و وجود ولایت فقیه ؛ جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور این منظقه جنگ زده است.

وی تهاجم نظامی غرب به رهبری آمریکا را به عراق و افغانستان باهدف تقابل با نظام اسلامی بیان کرد و گفت: به حمد الهی در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، مجاهدت و ایثار شهدای راه علم مانند شهید تهرانی مقدم و شهریاری و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان دشمن جرات تعدی به مرزهای ایران اسلامی را ندارد از اینرو در جبهه جنگ نرم و تقابل فرهنگی با تمام امکانات وارد عمل شده است.

صفری با توصیه جوانان نسل سوم و چهارم به مطالعه تاریخ معاصر کشورمان تصریح کرد: جبهه معاند نظام با بسیج تمام امکانات رسانه ای و فضای مجازی درصدد نفوذ به مرزهای فکری و عقیدتی کشورمان است و ضروری است فعالین عرصه های فرهنگی و دلسوزان انقلاب در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

وی با تقدیر از مردم قدرشناس منطقه بزینه رود در استقبال پرشور از پیکر شهداء گمنام، بهترین پاداش این گلگون کفنان عرصه دفاع مقدس را قرب الهی بیان کرد و توفیق تداوم راهشان را از درگاه خداوند برای همگان مسئلت نمود.

در ادامه این مراسم مدیرکل مرکز با اهداء تاج گل و قرائت فاتحه بر پیکر آلاله های گمنام دشتهای تفدیده خوزستان نسبت به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

ارسال نظرات