مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر:

189 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در جشن نیکوکاری امسال دایر می شود

تعداد 189 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در جشن نیکوکاری امسال با شعار بهارهمدلی ، شکوه مهربانی ، جشن نیکوکاری در آستانه سال نو در سطح شهرستان دایر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۶۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر ابهر پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان بمناسبت فرارسیدن 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در جمع نمازگذاران ابهری پیش از خطبه های نمازجمعه این شهر اهم فعالیت ها و خدمات امداد این شهرستان را تبیین کرد.

محسن داودی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس رسالت ذاتی خود در حوزه محرومیت زدایی خدمات مختلفی را با همراهی و کمک خیران به خانواده های تحت پوشش خود در بخش های مختلف ارائه می دهد.

داودی به برگزاری مرحله دوم جشن نیکوکاری درروزهای 18 اسفند در سطح مدارس ، 19 اسفند در سطح معابر و 20 اسفند در مصلی های نمازجمعه اشاره کرد و گفت : جشن نیکوکاری طبق سالهای گذشته ، امسال نیز با همکاری نیروی مقاومت بسیج ، صداوسیما و آموزش و پرورش برگزار خواهدشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه تعداد خانواده های تحت پوشش این نهاد درشهرستان 2هزار و 704 خانوار با جمعیت 4 هزار و 644 نفر است ادامه داد: راهبرد اصلی امداد توانمندسازی خانواده ها با محوریت اشتغال است که طی 11 ماهه امسال 189 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال برای مددجویان ایجاد شده است .

وی حضور و مشارکت مردم در فرآیند خدمت رسانی به نیازمندان را بسیار مهم و باارزش توصیف نمود و گفت : تمامی برنامه های اجرایی در امداد براساس حضور و مشارکت مردم شکل گرفته و در قالب خدمات اثر بخش به نیازمندان ارائه میشود.

داودی میزان کمکهای مردمی جمع آوری شده در مرحله اول جشن نیکوکاری را 700 میلیون ریال اعلام نمود و اظهار کرد: به منظور مشارکت بیشتر خیران در مرحله دوم این جشن تعداد 189 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی با شعار بهارهمدلی ، شکوه مهربانی ، جشن نیکوکاری و با هدف جمع آوری کمکهای مردمی برای کمک به خانواده های تحت پوشش درآستانه سال نو در سطح شهرستان دایر خواهد شد .

ارسال نظرات