مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان خبر داد:
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۴۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد.

سید حسین بخشایش اظهار کرد: در مرحله اول میوه تامسون با قیمت 2 هزار و 800 تومان در حال توزیع است و مردم می‌توانند به مراکز توزیع مراجعه و میوه شب عید خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: دو مدل برنج نیز در بازار عرضه می‌شود که برنج هندی به قیمت 3 هزار و 800 تومان و برنج سفید به قیمت 2 هزار و 700 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی نیز در عرضه آن وجود ندارد.

بخشایش در زمینه وضعیت توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز گفت: با توجه به افزایش مصرف گوشت در ایام نوروز، مردم به میزان مورد نیاز خود می‌توانند گوشت منجمد را به قیمت 22 هزار و 500 و مرغ منجمد را به قیمت 5 هزار و 800 تومان خریداری کنند.

وی افزود: توزیع شکر نیز که یکی از اقلام ضروری خانوارها است بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می‌توانند شکر مورد نیاز خود را با قیمت 2 هزار و 700 تومان تهیه کنند.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: اقلام اساسی در تعاونی‌های سطح شهر، اتحادیه‌های کارگری و کارمندی، فروشگاه‌های رنجیره‌ی رفاه و نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های استان عرضه می‌شود.

بخشایش با اشاره به اقدامات دستگاه‌های نظارتی در استان گفت: سازمان صنعت،معدن وتجارت یزد و اتاق اصناف یزد بر مراکز توزیع نظارت دارند و مردم نیز می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه 124 گزارش کنند و اطلاعات مورد نیاز در مورد مراکز توزیع اقلام را نیز از طریق شماره‌های 3163457 و 3163328 کسب کنند.

یزدآوا
ارسال نظرات