دشمن هرگز از کینه توزی دست برنخواهد داشت تحریم ها برای این است که مردم را تحت فشار قرار دهند تا مردم نسبت به نظام عکس العمل نشان دهند.دشمن میخواهد فشار اقتصادی و مالی بر گرده مردم سنگین شود تا نسبت به نظام بدبین شوند.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۲۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باف، خطیب جمعه شهرستان بافق در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت:مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین نظام فرمودند: در راستای اقتصاد مقاومتی گزارش دهندکه تا امروز چه کردند برنامه هایشان برای آینده چیست؟راهکارهای خود را مطرح کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در خصوص کینه توزی دشمن عنوان داشت: دشمن هرگز از کینه توزی دست برنخواهد داشت تحریم ها برای این است که مردم را تحت فشار قرار دهند تا مردم نسبت به نظام عکس العمل نشان دهند.دشمن میخواهد فشار اقتصادی و مالی بر گرده مردم سنگین شود تا نسبت به نظام بدبین شوند.

وی در رابطه با بارندگی های امسال اظهار داشت:خوشبختانه خداوند به کشورمان عنایت دارد وامسال بارندگی خوبی در سراسر کشور بوده. درجلسه ای که چند روز پیش در یزد برگزار شد محاسبه میزان بارندگی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته بود که ابرکوه رتبه اول و بافق در رتبه دوم از نظر بارندگی قرار داشت.

سلیمانی افزود:الحمدلله در حال حاضر شرایط خوبی وجود دارد و مردم ما مردم خوبی هستند مسئولین باید راهکارارائه بدهند و تلاش کنند خصوصا در زمینه دام و کشاورزی .خوشبختانه زمینه فراهم است وامسال بارندگی خوبی شده است.

خطیب جمعه شهرستان در خصوص شرایط روستاها گفت: در گذشته بیشترین مواد غذایی و لبنی از روستاها به شهر می آمد اما امروز این مسئله برعکس شده، ما باید در زمینه دام ،طیور و کشاورزی برنامه ریزی دقیق کنیم.

سلیمانی در ادامه بیان داشت: مسئولینی که باید درراستای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند برنامه و راهکارهای خود را ارائه دهند اگر امروز روستاها از نظر امکانات تامین شوند بسیاری از مشکلات حل و مهاجرت روستائیان به شهرها کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعر و مداحی گفت:موضوعی که رهبری به آن اشاره داشتند شعر و مداحی بود مسئله ای که ایشان مطرح کردند این بود که مداحی ،سخنرانی و تعزیه ای که در آن از انقلاب سخنی مطرح نشود سکولار است.

خطیب جمعه شهرستان در رابطه با سخنرانی ائمه معصوم (ع)بیان داشت: تمام ائمه محور سخنرانی هایشان سیاسی بود کسی که مداحی یا سخنرانی میکند باید در مورد انقلاب ،ظلم وستم ،مسائل سیاسی سخن بگوید و در ادامه اشاره به ماجرای فدک و خطبه خوانی حضرت زهرا(س)که هدف ایشان به خاطر زمین فدک نبود بلکه برای اثبات حقانیت علی(ع)وآشکار ساختن ظلم و جور حاکم در آن زمان بود.

سلیمانی با اشاره به رزمایش ولایت در آبهای خیلیج فارس که از 11بهمن تا هفته گذشته ادامه داشت گفت:2میلیون متر مکعب تحت پوشش این رزمایش بزرگ بود با تمام تجهیزات و قدرت دریائی کشور به نمایش گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: تمام حرکتهای ما در منطقه توسط دشمن رصد میشود ایران به دنیا ثابت کرد که قدرت دارد، هرچه دشمن ما را تهدید و تحریم کند قرار نیست ما در مقابل آنها کوتاه بیاییم قدرت نیروی دریائی ما دراین رزمایش آشکار شد.

سلیمانی در پایان اشاره ای به هفته احسان و نیکوکاری و هفته درختکاری و منابع طبیعی کرد و گفت:14 اسفند روز پایه گذاری کمیته امداد توسط امام خمینی (ره) بود، از آنجائی که در آستانه نوروز هستیم کسانی که توان مالی دارند سعی کنند به افراد نیازمند نیز کمک کنند.

ارسال نظرات