امام جمعه کالپوش با بیان اینکه تا کی بی توجهی به کالپوش را بایددید، گفت: عده ای از مدیران درعمر خدمتی خود کالپوش را ندیده اند ماهم که دعوتشان می کنیم به این مطلب اذعان دارند و می گویند وقت نداریم .
کد خبر: ۸۸۳۳۵۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی در خطبه های نماز جمعه کالپوش ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:  با اینکه در این ده ماهه اخیربه غیر از یک مورد مبنایم این بوده که مشکلات را در پشت تریبون مطرح نکنم  ودر جلسات پیگیری کنم وبا مذاکره مشکلات را دنبال کنم .

وی با بیان اینکه تا کی بی توجهی به کالپوش را باید  دید، افزود:  عده ای از مدیران درعمر خدمتی خود کالپوش را ندیده اند ماهم که دعوتشان می کنیم به این مطلب اذعان دارند و  می گویند وقت نداریم ویا حتی جواب مارا هم نمی دهند، به این آقایان باید گفت مگر چه کار دارید؟! مدیر باید در جامعه ی اسلامی در دسترس مردم باشد، قسم نخورم ولی به یقین که برای خودم نمی گویم آمدن یک مدیر در اینجا به غیر از درد سر برای ما چیزی ندارد ولی باید به این مردم توجه کرد این بخش محروم نیاز به توجه و کار دارد.

بهرامی با اشاره به اینکه  جمعیت  دوازده روستای بخش کالپوش  طبق سرشماری سال 1390 از برخی از شهرستان های استان بیشتر است، یادآور شد: استاندار پرتلاش  سمنان تاکنون در سال جاری 3 مرتبه به این منطقه ی محروم سفر کردند و نماینده ی محترم هم چندین  بار تاکنون در این منطقه حاضر شدند اما برخی مدیران هنوز نمی دانند کالپوش کجای استان است.

برخی مدیران باید فقه الاداره بخوانند

امام جمعه کالپوش به پیگیری اخیر سیمای استان از مشکلات مردمی بخش کالپوش اشاره کرد و گفت: وقتی در سیمای استان پیگیر مشکلات مردم این منطقه می شوند آن مدیر عزیز به راحتی می گوید ما درکالپوش مشکلی نداریم  ای کاش دست اندر کاران این برنامه حداقل در مقابل ایشان بخشدار یا فرماندار را به پشت خط می آوردند.

وی افزود: در گذشته عده ای از اهل بازار به حوزه می آمدند و مکاسب می خواندند که راه و رسم شرعی و دینی کسب را بیاموزند امروز نیاز داریم عده ای از این آقایان فقه الاداره را بخوانند.

بهرامی با اشاره به روز درختکاری از مدیر کل محترم جهاد کشاورزی استان تقدیر کردو گفت:  جهاد کشاورزی تصمیم دارد درختان مثمر در این منطقه ی خوش آب و هوا کشت کند چرا که این همه هزینه و انرژی وبا این بحران آب، آبی که صرف این درختان می شود جدای از زیبایی، سایه و اکسیژن ثمری دیگر هم داشته باشد.

مدیر جامعه اسلامی باید در دسترس مردم باشد

حاشیه سفر وزیر بهداشت به ایلام از آثار تبلیغات زود هنگام است

امام جمعه کالپوش  به ماجرای دیروز  حاشیه ی سفر وزیر بهداشت به ایلام و برخورد نامناسب وزیر  بهداشت در واکنش به اعتراض فرماندار یکی از شهرستان های ایلام اشاره کرد و ابراز داشت: برخورد تند آقای وزیر شیطنت رسانه ای است یا خیر؟ تایید یا تکذیب خبر به کنار، که آقای زارع نژاد معاون وزیر این خبر را تکذیب کرده است.

وی افزود:  ما شخص وزیر را نیروی مثبت و از یادگاران دفاع مقدس می دانیم که در طول سه سال و اندی در بیش از 429شهرستان، شهر و روستا حضور یافته ودر مجموع 300روز از دوران وزارت خود معادل حدود یک سال را در استان های مختلف گذراند وسفرهای بسیاری که تا کنون هیچ موردی از برخورد تند و حواشی در مورد آن منعکس نشده است.

بهرامی این موضوع را  از آثار سوء تبلیغات زود هنگام انتخابات دانست وتاکید کرد: حضرت آقا بارها تبلیغات زود هنگام را منع فرمودند چرا که چالش ها و چنین موضوعاتی  را در پی داردو  ما باید راه و رسم انتقاد را یاد بگیریم، افراط و تفریط ها همیشه به ما ضربه زده است.

مدیر جامعه اسلامی باید در دسترس مردم باشد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها