خبرهای داغ:
فرمانده ارشد نظامی غرب کشور با اشاره به اینکه دنیا بداند ما از اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا دست بر نمی‌داریم، گفت: ما بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان و مردم همیشه پیرو ولایت فقیه هستیم و تا پای جان پای آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۰۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، امیر سرتیپ فریدون نوری در یادواره ۱۳۰ شهید سرافراز بخش زرین‌دشت و شهر برزول نهاوند با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت شهدای بخش زرین دشت نهاوند عنوان کرد: دنیای اسلام امروز هر چه دارد مدیون خون شهداست.

وی با بیان اینکه جهادی که شهدا کرده اند در دنیا و جهان بی نظیر بوده است، افزود: دشمنان اسلام ۳۷ سال است علیه انقلاب توطئه می کنند.

فرمانده پیشکسوت استراتژیک غرب کشور با اشاره به قدرت بازدارندگی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و قدرتمندانه در برابر دشمنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که خطایی از دشمنان سر زند آتش آن دامن خودشان را می‌گیرد و بارانی از موشک برسرآنها می‌ریزیم، تصریح کرد: امروز با تدابیر رهبری از قدرت بالایی برخوردار هستیم که لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

نوری با بیان اینکه ارتش و سپاه قدرتمندتر از همیشه تحت پرچم ولایت آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند، عنوان کرد: باید خدا را شاکر باشیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که زیر سایه ولایت هستیم.

وی عنوان کرد: ملت ایران، ملتی ولایی است و این مهم را در راهپیمایی عظیم 22 بهمن به جهانیان ثابت کردند.

فرمانده ارشد نظامی غرب کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح ما، ارتش، سپاه و بسیجیان همه ولایی هستند، تصریح کرد: همانگونه که امام(ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» چراکه نیروهای مسلح و ملت ایران همیشه در صحنه هستند.

وی با اشاره به اینکه دنیا بداند ما از اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا دست بر نمی‌داریم، گفت: پیام ما به مقام معظم رهبری این است که ما بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان و مردم دست از ولایت بر نمی‌داریم و همیشه پیرو ولایت فقیه هستیم و تا پای جان پای آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا ایستاده ایم .

نوری با اشاره به توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دشمنان از این توانمندی‌ها آگاه هستند و اگر غیر از این بود و دست ما را خالی می‌دیدند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند و به ما حمله می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مدافعان حرم از جوانان این مرز و بوم خارج از مرزهای ایران در برابر استکبار ایستاده‌اند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم مهمترین پیام برگزاری مراسمات و یادواره‌ها را زنده نگه داشتن یاد شهدا و پیام شهدا و پیروی از ولایت دانست .

انتهای پیام/

ارسال نظرات